onsdag den 8. juni 2011

Tudse, pæon og andet godt

Jeg har haft fri i dag (hvilket måske har kunnet mærkes på mængden af blog-indlæg), og jeg har nydt at være i haven, hvor jeg har fået indhentet en smule af det forsømte.

Og se, hvem jeg fik besøg af :-)


 Min første pæon er nu også sprunget ud.


Bedet langs hækken i forhaven har jeg stort set ikke kigget på, siden de kulørte tulipaner takkede af. Sidste år, var det næsten kun fyldt med sommerblomster, men i år, har jeg ikke fået gjort så meget ved det endnu. Planen er, at en del af de små stauder, jeg har sået i år, skal plantes ud her, når de er store nok.

I dag gik jeg lige en tur forbi, for at se, om der var noget brugbart blandt alt ukrudtet - bortset fra margueritterne, som man jo kan se på lang afstand - og se hvad jeg fandt. Det var da ikke så tosset :-)


Der dukker sikkert endnu mere op, når jeg på et tidspunkt går igang med at luge :-)

Efter mit vredesudrud tidligere i dag havde katten i øvrigt søgt tilflugt under hækken - hvilket sikkert var meget klogt . Vi er dog blevet gode venner igen :-)


Og så kommer der lige et par stemlingsbilleder fra haven her til sidst.







Ha' en rigtig dejlig aften!

11 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig gode billeder du har taget, jeg håber snart også på bedre vejr så jeg kan få taget nogle billeder fra min have..

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder som altid fra dig.
    Der sker bare så meget i haven i øjeblikket, så man kan jo tage mange skønne billeder.
    Dyr i haven hører også til synes jeg.

    SvarSlet
  3. Tusind Takk for smukke billeder!

    Knus, Helene fra Norge :o)

    SvarSlet
  4. Jeg sætter stor pris på at læse med på din blog, og igen har du vist nogle dejlige billeder fra din skønne have :-)

    SvarSlet
  5. .....og hvilken stemning Signe - skønt med sådan en dag der helt kan helliges haven:0) Ungerne og jeg skal snart igang med hyldeblomstsaft ser jeg :o)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. og hylden blomster allerede...
    den varer vist lidt her endnu - langt ude fra det forblæste land ;0)

    SvarSlet
  7. Det er en skøn have, du har og sikke en herlig tudse.

    SvarSlet
  8. Kære Signe, du som altid er så sød til at lægge venlige kommentarer hos mig. Jeg er desværre ikke så flink til det selv.tiden er alt for knap. Men du skal vide at jeg sætter stor pris på dine besøg hos mig!
    Dejlige billeder du lægger på dig blog også! Tak!
    Vh. Lone

    SvarSlet
  9. Hej Signe
    Skønne stemningsbilleder:)
    Ha´en god torsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  10. Hvor ser der bare skønt ud i din have :-)

    Uh... jeg tør ikke tage tudser op!!!

    SvarSlet
  11. Hvor er det en dejlig tudse... men jeg er heller ikke vild med at tage dem op, ihvertfald ikke når de bliver store.. he-he...

    Skønne billeder fra din have, det ser så hyggeligt ud :o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...