onsdag den 8. juni 2011

Kattens til kat #%&?!

Mit fine nye æbletræ ved indgangen havde ellers klaret flytningen rigtig flot, men de sidste par dage er det pludselig begyndt at se noget trist ud. Jeg har simpelthen ikke kunnet forstå det, for det får vand mindst en gang om dagen - så hvorfor dette humørskifte?


Forklaringen fik jeg, da jeg tilfældigt kiggede ud af køkkenvinduet og så, at katten havde udset sig et nyt kradsetræ. Eder og forbandelser fløj gennem luften, da jeg styrtede ud for at rede træet ud af klørene på den firbenede forbryder. Nøjh, hvor blev jeg gal!

  
Nu har jeg midlertidigt bundet en plastiksæk om det sårede træ for at forhindre yderligere overgreb, mens jeg overvejer en mere holdbar løsning - og så krydser jeg bare fingre for, at den klarer det. Og katten bliver nok ikke tilgivet lige de første par timer.

5 kommentarer:

  1. Hej Signe
    Det er rigtig træls når katte bruges træer / hegn/ stakit til krassetræ .
    Drys noget peber.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  2. Du har vel tilgitt katten, så skjønn som den er:o)

    Knus, Helene

    SvarSlet
  3. Det er da vist godt du fik stoppet den leg. Da vores æbletræ var lille og nyt, havde vi også en kat der yndede at kratte klør i det. Træet overlevede :-) Håber også dit træ gør, nu hvor du har stoppet katten.

    SvarSlet
  4. Ja, det var ret træls. Håber, jeg fik det stoppet i tide.

    Og katten er tilgivet - selvom det holdt hårdt :-)

    SvarSlet
  5. Det gør vores katte også heletiden på vores æbletræer - indtil nu har de alle overlevet ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...