fredag den 13. april 2012

Heaven Scent i morgen :-)

Jeg har lige talt med min søde, søde far, der er har lovet at komme forbi i morgen formiddag med bil og trailer - og så skal vi ud og hente min længe ventede magnolia Heaven Scent. Iiiiiiiiihhh, hvor jeg glæder mig!!!!!!!!!!

Magnolia 'Heaven Scent' (billede fra plantes-et-jardins.com)

Ved samme lejlighed, tager vi også lige et smut forbi Silvan og køber de stolper, jeg mangler til højbedet på gårdspladsen.

Jeg håber, vejret holder tørt i morgen formiddag, for jeg vil se, om ikke jeg kan nå at få gravet et lille bed til magnolien, inden min far kommer ved 11 tiden.


Her på oversigten over forhaven kan man se, hvor det er planen, at den skal stå


Når jeg engang (måske) får lavet mit bassin, kommer det til at se således ud - men bassin eller ej, så er jeg sikker på, at den kommer til at se skøøøn ud med sit helt eget lille bed på ærespladsen der midt i græsplænen :-)

Fortsættelse følger helt sikkert i morgen :-)

3 kommentarer:

  1. En fin placering til et smukt træ.
    Kh. Jørn

    SvarSlet
  2. Jamen. Jamen. Følger spændt din haves udvikling. Er lidt misundelig på din energi og fine sans for detaljer.:)).. Er ikke i tvivl om, at du nok skal få alle dine drømme indfriet i årenes løb med den fart du har på !!

    Glæder mig til at se hvor fint det bliver med magnolien og det nye højbed. God arbejdsweekend.. ;))

    SvarSlet
  3. Den Magnolian var super fin. Du kommer til å få en fin hage når denne er på plass. Ha en fin dag!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...