tirsdag den 10. maj 2011

Voodoos buketter

Jeg har en hel del tulipaner, og jeg havde da også en idé om at plukke nogen af dem til buketter - men jeg nænner det simpelthen ikke. Min lille glade hund Voodoo er derimod ikke så fintfølende og jorder gerne et par tulipaner til mig i farten, når han skal skynde sig hen til postbudet efter hundekiks - under min højlydte råben og skrigen.


Og her er så dagens Voodoo-buket: en Queen of Night og en Angelique, som jeg lige har tilføjet et par birkekviste. Han har da ikke helt tosset smag ;-)


5 kommentarer:

  1. Jeg synes han har en rigtig god smag, ham Voodoo... måske er det hans forsinkede Mors dag-buket til dig :-)
    Han er godt nok kær... jeg kan lige se ham for mig når han vælter igennem blomsterbedene.
    Ha' en god dag :-)

    SvarSlet
  2. Dygtig hund - sådan at plukke blomster til "sin mor".
    Hvor er han sød - snudekys til han fra min dsg Tilde.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  3. He-he... med sådan en charmetrold i haven, ville jeg heller ikke plukke tulipaner, - der skal jo være nogen til Voodoo... ;o)

    SvarSlet
  4. Jeg nænner heller ikke at plukke af mine tulipaner selv om jeg har mange. Måske skulle jeg anskaffe mig en hund ;-)

    SvarSlet
  5. Han er nemlig en helt utrolig sød og kær charmetrold, som men ikke kan være sur på særlig længe ad gangen - ikke engang, når han fælder mine fine tulipaner. Men jeg forsøger nu at opdrage ham til at gå udenom bedene. Det er bare så svært at huske, når postbudet kommer med de lækre hundekiks :-)

    @Ina: Jeg kan på det varmeste anbefale at få en hund til tulipanplukning. Du skal bare sikre dig, at den ikke er alt for velopdragen ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...