mandag den 9. maj 2011

Flere tulipaner og en forsinket fødselsdagsgave

Queen of Night er sprunget ud i dag. De står i bedet på gårdspladsen langs huset sammen med bl.a. Shirley.


Og så er denne skønhed (Angelique, tror jeg det er) sørme også sprunget ud i dag i mit lille bed ved havelågen:





Se i øvrigt, hvad jeg fik af en af mine søde naboer. En Marokkansk Mynte (den man bruger til Mojitos :-), en lille hvid Forglemmigej og en kematis, Blue Angel, som jeg sådan har ønsket mig. Var det ikke bare sødt af hende?


Hun sagde, det var en forsinket fødselsdagsgave (jeg har fødselsdag i januar), men hun regnede så også med, at hun blev inviteret på forsinket fødselsdagsfest - og mon ikke hun forventer, at der også er mojitos :-)

Hurra for dejlige naboer!

8 kommentarer:

  1. Smukke tulipaner og fine billeder igen :-)
    Mine angelique er også sprunget ud nu.

    Dejligt med gavmilde naboer, og fødselsdagsgaver i utide gør jo ikke noget ;-)

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte billeder af nogle smukke tulipaner:)
    /Hanne Bente

    SvarSlet
  3. Ja - smukke, skarpe billeder :-) Hvilket kamera bruger du?

    SvarSlet
  4. Ih, hvor bliver man glad af at læse søde kommentarer :-)

    @Staudefeen: Kameraet er et lille lommekamera, jeg har lånt af min far: Canon IXSU 700. Hvis jeg engang får råd, vil jeg gerne have et af de større - og meget gerne spejlrefleks, og en linse, der kan gå tættere på. Men det her er da et fint lille kamera, og indtil videre har jeg fået lov til at låne det på ubestemt tid, med undtagelse af, når han skal på ferie - hvilket han faktisk skal i slutningen af ugen, så der bliver jeg desværre kameraløs en uges tid. Han har selv et at de store lækre - vist også et Canon. Det er en sand fornøjelse at tage billeder med! (og begge skal med ham på ferie, synes han).

    SvarSlet
  5. @Ina: Fødselsdagsgaver er næsten endnu bedre i utide - specielt når man har fødselsdag i starten af januar, hvor det ikke er til at få noget i jorden. Det udelukker jo en væsentlig del af det, det står på min have-ønskeliste - og julen er jo heller ikke til megen hjælp ;-)

    SvarSlet
  6. Kære Stenbuk.

    Hjertelig tillykke med fødselsdagen i januar og sikke dejlige naboer du har :o)
    kh fra en anden stenbuk

    SvarSlet
  7. Jamen så må jeg jo også hellere ønske dig tillykke Fru Friis :-) Og ja, der er nogle helt fantastiske naboer jeg har. Det er der jo aldrig nogen garanti for, men jeg har været svine heldig :-)

    SvarSlet
  8. Nå ja, selvfølgelig er det et Canon, havde jeg nær sagt ;-)) Det havde jeg næsten gættet inden, da dine billeder er ekstremt skarpe. At det så blot er et lommekamera, er meget imponerende :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...