tirsdag den 31. maj 2011

Mine første storkenæb

Sidste år såede jeg 4-5 forskellige storkenæb, og nu er de første sprunget ud: en blå og en lille en af de blodrøde. Hvor er det dejligt at se resultatet, efter man har ventet utålmodigt i over et år :-)



Jeg har også stadig akelejer. Her er det et par af de lyse:


Pæonerne står med store knopper:


Og så har det vist sig, at de små lilla rhododendron, jeg købte på tilbud sidste efterår, nok nærmere er ovre i den bordeaux-røde farveskala - men den er nu også ret flot, så skidt med det :-)



Ha' en rigtig dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. Hej Signe,

    Det er nogle skønne storkenæb du har. Der findes så mange dejlige, høje og lave og i alle farver. Man kan altid finde plads til dem. De er heldigvis også nemme at dele.

    SvarSlet
  2. Hej Signe
    Rigtig flotte billeder - skønne storkenæb.
    Ha´en god tirsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  3. Tak :-)
    Jeg synes jo også, de er skønne. Og så har jeg altså en svaghed for storkenæb. Jeg skal helt sikkert have mange, mange flere i haven i alle mulige farver og størelser :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...