mandag den 16. maj 2011

Hurra for dejligt regnvejr :-)

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst, hvis det da nogensinde er sket, har været oprigtigt begejstret for et vejr som i dag. Men med alle de nye tørstige frugttræer, kan jeg jo kun glæde mig over, at vi har været velsignet med regn og tykke skyer. De hænger da også mindre med bladene, end de gjorde i går, hvor solen var noget mere dominerende, på trods af, at jeg var ude med haveslangen flere gange, for at prøve at kvikke dem lidt op. Her til aften kan jeg bare sidde lunt og godt og se ud på naturen, der klarer arbejdet for mig. Så selvom det stadig virker lidt fremmed for mig, så vil jeg alligevel råbe et begejstret lille "hurra for dejligt regnvejr" :-)

6 kommentarer:

  1. Du er ikke alene !! Jeg tror at alle haveejere glæder sig over en gang naturlig vanding af vores haver. ...Og så har de lovet super havevejr igen i St.bededags weekenden - så bliver det ikke bedre :o)
    Hilsen Berit

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig. Og den sorte jord og friske grønne farve der følger er skøn, skøn.

    SvarSlet
  3. Regndansen har virket og hurra for det ;o)

    SvarSlet
  4. Ja det er fint med regn, det hele trænger så meget.

    SvarSlet
  5. De har heldigvis lovet mere i nat og morgen tidlig her hos mig. For det ser flot ud nu med den mørkebrune våde jord, men man skal ikke skrabe mere end 1-2 mm ned, så er der knastørt. Jeg tager gerne en regndans mere ;-)

    SvarSlet
  6. Ja, regn er nu ikke så tosset alligevel - og det er altid godt med en god anledning til at danse :-)

    Der er ingen tvivl om, at haven har nydt vejret det sidste døgns tid, og alle frugttræerne ser foreløbig ud til at have klaret den - de har dog også fået lidt ekstra med haveslangen - bare for en sikkerheds skyld ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...