onsdag den 11. maj 2011

Skønne, skønne Angelique

Jeg bliver så glad, hver gang jeg går ind og ud af min havelåge i disse dage. Eller 'glad' er måske ikke det helt rigtige ord, jeg bliver nok nærmere 'forført' eller 'fortryllet'. For selvom næsten alle tulipaner er skønne, så har jeg ganske enkelt fået mig en yndling. Den skønneste af de skønne, og hun står lige der ved havelågen i al sin bedårende dejlighed. Hun er da slet ikke til at stå for, vel? Jeg har vist hende frem på bloggen før, men hun måtte altså lige med igen :-)






9 kommentarer:

  1. Bedårende er det helt rigtige udtryk for min yndlingstulipan - ANGELIQUE :)

    SvarSlet
  2. Virkelig smuk - kan godt forstå at du nyder at gå ud og ind af din havelåge:)
    Knus Hanne Bent

    SvarSlet
  3. Absolut en af de allersmukkeste, og hvor står den fint ved lågen.

    Har du set Claus Dalbys blog, der er også lige nu kommet indlæg om denne tulipan.

    Hilsen Ulla/Frk. Anemone

    SvarSlet
  4. Ja, hvor ser det smukt ud.

    Den og så Greenland, som du også har, var nogle af de første tulipaner, jeg købte til min tidligere have. Har alt for få i min nuværende.

    SvarSlet
  5. Hej Signe.
    Fantastisk smukke billeder. De passer perfekt til den hvide låge.
    Kh Lone

    SvarSlet
  6. Hold da op, Signe, hvor er de billeder skønne!

    Er det Mount Tacoma du har ind imellem Angelique?

    Jeg har hende for første gang i år, i en krukke à la Claus Dalby :-) Men hun skal helt sikkert også spredes rundt i mit lyserøde bed til efteråret.

    SvarSlet
  7. Ja, jeg forstår jo til fulde, at Lene, Claus Dalby og mange, mange andre heller ikke har kunnet stå for hendes fantastiske skønhed :-)

    @Hanne: Hun står sammen med to forskellige hvide - både en enkelt- og en dobbeltblomstrende. Jeg kan ikke huske hvilke, men vil give dig helt ret i, at den dobbelte sikkert er en Mount Tacoma - og den er jo heller ikke helt uden charme :-)

    SvarSlet
  8. Wauw... hvor er de smukke ♥♥

    SvarSlet
  9. Smukke smukke billeder - det er da et syn at møde ved sin havelåge, bare det var mig;)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...