mandag den 2. maj 2011

En lille hortensia-forelskelse

Jeg ved godt, at jeg ikke rigtig har råd til det der med at gå og forelske mig i planter, når jeg er på indkøb, men jeg kunne altså slet ikke stå for denne hortensia på tilbud til en 50'er. Er den ikke bare yndig? Jeg retfærdiggjorde det med, at jeg jo kunne lave stiklinger af den, når den var afblomstret, så i virkeligheden var det ikke én, men mange hortensiaer, jeg fik med i købet - og så fik jeg lov af mig selv alligevel. Var jeg ikke heldig :-)


8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare skøn - godt køb ♥♥

    SvarSlet
  2. Meget yndig - ikke så sært, at du ikke kunne stå for den. Man har jo et standpunkt til man tager et nyt ;-)

    SvarSlet
  3. Skøn hortensia. Du har fuld forståelse ;-)

    SvarSlet
  4. Åhhh... og mig der ikke er (læs: var) vild med hortensia... den er altså smuk :o)

    SvarSlet
  5. Jøsses - hvor er den skøn!
    Man skal forkæle sig - når man har muligheden!
    Mange hilsner

    SvarSlet
  6. Dejligt med forståelse :-)

    SvarSlet
  7. Hej Signe.
    Du har min fulde forståelse - og som du skriver - du købte én - men får mange ( stiklinger).
    Der siger: "At man skal være god ved sig selv - for at man kan være god ved andre"....
    Ha´ en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  8. Jo den er meget meget skøn og det er klart at den må med hjem:)
    Måske ved du at du kan lave nye planter ved at bøje en gren ned i jorden og fæste den i jorden lige ved et bladpar med en pløk eller lign. så vil den slå rod?

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...