lørdag den 7. maj 2011

Flere tulipaner :-)

For hver dag, der går, bliver det et mere og mere imponerende syn med alle tulipanerne. Nogle af de tidligste, der har stået i fuld sol, er så småt begyndt at blomstre af (dog med undtagelse af de dobbelte lilla, der stadig står flot) men alle dem, der har stået lidt mere skyggefuldt, er først nu ved rigtig at komme igang. Bl.a. er mit kulørte bed blevet fordoblet. Og de lilla tulipaner, langs husmuren ved højbedene, og de hvide bag blommetræet, er nu også kommet med. Hvor bliver man bare glad af alle de tulipaner :-)





4 kommentarer:

  1. Hvor fint med alle dine tulipaner! Det første billede er virkelig smukt!

    SvarSlet
  2. Hej Signe.
    Hvor er dine tulipaner bare smukke. Jeg er helt vild med dit kulørte bed... hvor bliver man glad af alle de farver mod det grønne græs :-)
    Og tusind tak for din søde velkomst. Jeg har kigget på din blog i et stykke tid, så jeg gættede straks at det var dig med valsen og det sorte kolonihavehus :-)
    Jeg er stadig helt ny i denne hér verden, men jeg elsker min have og jeg elsker at tage billeder i den, så jeg tror blogverdenen er det helt rigtige sted for mig.
    Jeg har tilføjet dig til min blogliste. Jeg håber at det er sådan man gør, ellers må du lige rette mig :-)
    Hilsen Hanne
    http://hanneihaven.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde kommentarer - der er altså et eller andet over de kulørte tulipaner :-)

    @Hanne: Det lyder da lige som om, haveblog-verdnen er det helt rigtige sted for dig. Og tak tilføjelsen - jeg har også sat dig på min blogliste :-)

    Håber I får en dejlig have-weekend!

    SvarSlet
  4. Skønne romantiske billeder - det ligner et paradis i Sverige ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...