søndag den 29. maj 2011

To måneders forskel

Sådan ser Signes Vals ud her til morgen:


Sådan så her ud for 2 måneder siden:


Jeg synes det var lidt sjovt at vise forskellen, nu hvor der er kommet blomster og nye frugttræer og bede :-)

Jeg er stadig ikke blevet helt enig med mig selv om, hvad der skal være i de nye bede. I bedet ved rhododendronerne havde jeg sat min fine lyserøde hortensia og nogle små hjemmelavede lupiner, dobbelte akelejer, violfrøstjerner, storkenæb og kæmpeverbena. I dag har jeg tilføjet en sart lyserød, næsten hvid astilbe og et par hostaer, men der kan godt være lidt mere. Jeg skal bare lige have besluttet mig :-)




Og sådan ser højbedene i øvrigt ud her til morgen:

10 kommentarer:

  1. Det ser rigtig dejligt ud i din have.
    Årstiden og lidt nye planter, kan hurtigt forandre en have og få den til at se frodig og indbydende ud :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dejlig frodigt ud. Det er blevet rigtig godt med træet og det nye bed:)) Nu går det stærkt i højbedene, det betyder meget at jorden er blevet varm!
    Ha en dejlig søndag.

    SvarSlet
  3. Åh, hvor ser det vidunderlig ud :-D Sikke en forskel på de få mdr.
    Ha´en forsat god søndag.
    Venlig hilsen Marianne fra Hvam.

    SvarSlet
  4. Hold op en forskel på bare to måneder......utroligt hvad drømme og en smule jord under neglene kan gøre - hvis jeg skulle slentre forbi ville jeg helt klart stoppe op og nyde synet.....og så er SORT jo helt perfekt til sådan et sødt lille hus lige efter mine drømme :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  5. Sikke en forandring - det ser bare godt ud.

    Ulla

    SvarSlet
  6. Sikke en forskel - ser godt ud ♥♥
    Her går vi ikke ud i dag - stor-regner ;0)

    SvarSlet
  7. Sikke en forskel på et par måneder. Din have ser bare så frodig og indbydende ud nu. Det er også utroligt hvad et nyt lille træ kan gøre ved et stykke have :-) Jeg bliver lige overrasket hver gang jeg planter et, og tænker, hvorfor jeg dog ikke har gjort det før :-)

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare skønt og frodigt ud :-)
    Utroligt, så meget der sker på 2 måneder. Højbedene ser rigtig godt ud

    SvarSlet
  9. Tak for alle jeres søde kommentarer :-)

    Da jeg så de to billeder overfor hinanden, syntes jeg også det var ret vildt, som det har udvilket sig på bare to måneder. Man lægger jo ikke helt mærke til det på samme måde fra dag til dag :-)

    SvarSlet
  10. Ja, det var da vildt med den forskel! Det hele ser meget dejligt ud hos dig, men du er også velsignet med et smukt og romantisk hus som baggrund :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...