lørdag den 2. april 2011

Der var en, der var to

Så er endnu et højbed blevet samlet og har fået første gang sort træbeskyttelse - huhej hvor det går :-)


Jeg fik hjælp af min dejlige datter og hendes søde veninde. Super hyggeligt at være med tøserne i haven.


Min datter blev tilsyneladende så inspireret af de udendørs glæder, at hun helt frivilligt splittede en palle ad. Nu skal den bare saves op, og så er der brænde til de næste par dage. Fedt!


Nogle af de nye højbeds-beboere er også på vej. Mine jordbærplanter, der har overvintret i en krukke på gårdspladsen, titter nu frem med små nye grønne skud. Jeg glæder mig sådan til at få højbedene klar, så de kan få lidt mere plads og forhåbentlig give en masse jordbær. Så skal der smovses til sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...