onsdag den 20. april 2011

Krattet springer ud

Jeg troede egenlig min påskeferie var startet, men der kom lige et møde i dag, som jeg var nødt til at tage - men NU er den startet :-)

Og sikke et fantastisk vejr! Endnu mere springer ud - hvor er det fortryllende. Disse billeder er fra krattet bag haveforeningen. Er de ikke yndige, de små hvide blomster? De stod bare der og tog imod mig, da jeg kom hjem.





Og birketræet, som jeg deler med naboen, har sørme også fået forårsfornemmelser:

Og så er der de små balkananemoner, der er blevet til flere - de måtte da også lige med:





God påske!

5 kommentarer:

  1. Hvor er du god til at fotografere. Billederne tæt på er så flot skarpe :)
    God påske til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er de hvide blomster skønne, men det hele er så smukt udenfor lige nu.
    Det er ligefør man kan sidde og se, hvordan alle blomster og blade folder sig ud i de her dage.

    God påske :-)

    SvarSlet
  3. Hyggeligt med kommentarer :-)

    @Lene: Tak. Hvor er du sød. Jeg er også blevet rigtig glad for at tage billeder, som du måske har opdaget. Men det med at få dem skarpe, er nok mest kameraets fortjeneste. Det kamera jeg har lånt har autofokus og en 'makro', så det kan gå tæt på. Så er det jo ikke så svært :-)

    @Vivik: Ja, jeg blev også helt betaget af de små hvide blomster. Som du kan se, er det kun enkelte blomster, der er sprunget ud, men hvis det her vejr fortsætter, går der nok ikke mange dage, før resten følger trop. Det er en helt fantastisk tid.

    SvarSlet
  4. Hvor er det flotte billeder. Jeg er lige lidt misundelig i øjeblikket, for jeg har fået nyt kamera, og det driller altså. Jeg håber, at jeg kommer til at tage ligeså flotte billeder som dine en dag ;-)

    SvarSlet
  5. Hej Ina

    Tillykke med med kameraet. Hvis du har en makro-indstilling, må du endelig prøve den - den er næsten uundværlig, når man skal fotografere blomster - ellers er det svært at komme tæt nok på. Og så må du bare ud og tage en masse billeder. Jo flere, jo bedre. Så kommer der helt sikkert også nogle rigtig dejlige imellem - og resten kan du jo bare slette :-)

    God fornøjelse med dit nye kamera - glæder mig til at se alle de lækre nye billeder på din blog ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...