lørdag den 23. april 2011

En godmorgen-påskelilje

Jeg kan se, at andre havebloggere kan fremvise et imponerende udvalg af forskellige skønne påskeliljer - netop her i påsken. Jeg kan da godt blive en lille smule misundelig, for indtil nu har jeg kun haft en enkelt slags, der blomstrede - den helt traditionelle, og meget gule, man ser alle steder. Men lige udenfor min hoveddør stod denne fine fyldte lysegule påskelilje og hilste mig godmorgen, da jeg kom ud for at nyde kaffen i morgensolen. Det var jo en dejlig overraskelse at stå op til, og nu har jeg også fået lidt at bidrage med til påskelegen :-)



4 kommentarer:

  1. Det er en utrolig smuk påskelilje, der har foldet sin blomst ud hos dig i dag :-))

    SvarSlet
  2. Måske ikke så mange påskeliljer (endnu), men den du har er da utrolig smuk :-)

    SvarSlet
  3. Uh den er smuk, den ene du har fået :)

    SvarSlet
  4. Ja, når man er så fin, så opvejer det, at der ikke er så mange. Men der er nu lidt flere af samme slags på vej, som formentligt springer ud i løbet af de næste par dage. Hvor er det fantastisk at ha' fået en have :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...