fredag den 13. juli 2012

Tilmelding til havekaffe 26. august


Som tidligere skrevet, inviterer jeg til haveblog-kaffe den 26. august, og en del har heldigvis allerede meldt tilbage, at I er interesseret i at kigge forbi :-)

Selvom der stadig er lidt tid til, så synes jeg alligevel, at jeg ville åbne for en egentlig tilmeldingsliste nu. Hvis du stadig ikke er helt sikker på, om du kan komme den dag, så kan du bare vente med at tilmelde dig (hvis der nu skulle gå hen og komme helt ekstremt mange tilmeldinger, vil jeg dog ikke afvise, at jeg kan finde på at lukke for tilmeldingslisten på et tidspunkt).

Jeg slår havelågen op kl. 13 og regner med at lukke den igen kl. 17. Der vil være kaffe og lemonade i rigelige mængder, og måske lidt kage, hvis jeg kan få ovnen til at virke. Man er velkommen til selv at tage en madpakke med, hvis der er brug for lidt mere fast føde.

Jeg giver selvfølgelig rigtig gerne en guidet tour rundt på matriklen (en unik mulighed for at se alle de hemmelige forsømte hjørner og øjenbæer, der ellers aldrig bliver vist på bloggen ;-)) og ellers tænker jeg bare, at vi hænger ud, og drikker kaffe, og hygger og snakker haver, planter og bloggeri. Hvis nogen har lidt overskudsfrø eller planter, I har lyst til at bytte med, så synes jeg også, det ville være oplagt med et lille plantebyttemarked på græsplænen.

Foreløbigt program:
13-14 Varm og hjertelig velkomst og rundtur i haven
14-15 Kaffe-hygge-have-snak
15-16 Plantebytte og mere kaffe-hygge-have-snak
16-17 Afsluttende kaffe-hygge-have-snak for dem, der ikke helt har fået snakket færdig ;-)

Jeg satser på at vejret bliver intet mindre end fantastisk (og ellers må jeg se, om ikke jeg kan låne mig til en pavillion et sted).

Tilmelding:
Tilmelding sker ved at sende mig en mail på signesvals(snabel-a)gmail.com, med dit navn og blognavn (hvis du har en blog - og ellers bare dit navn ;-)). Når jeg har modtaget mailen, føjer jeg dig til listen, som jeg løbende vil opdatere sidst i dette indlæg. Når tiden nærmere sig, mailer jeg min adresse, rejsevejledning mm. til jer på listen.

Transport:
Der er rigtig god offentlig transport, hvor jeg bor - fra Københavns Hovedbanegård tager det under et kvarter til man står ved havelågen. Til gengæld skal man ikke regne med at kunne finde en parkeringsplads i haveforeningen - men det er sikkert muligt at finde en på en af de nærliggende veje.

Glæder mig til forhåbentlig at se en masse af jer her i haven :-)

Deltagerliste:
(Opdateres løbende, med navn/blognavn på de, der tilmelder sig)

Christel / Havehygge
Haverose + bedre halvdel / Min haves flora ...og dyreliv
Ina / Annas Plads
Nina / Himmel og Have
Ilse
Ole og Karin
Bettina / Taghaven
Anette
Berit / Irishaven
Karina / Haverummet
Susan / Morelhaven
Gitte H / Fra frø til blomst
Mette / Mettes Blomsterbjerg
Pia Kbh.
Helle
Jette / Mit lille gods
Hodan og Idil
Helle / Havetrolderi
Susanne / H(e)aven
Ane / City Chic
Gitte / Havetossen

9 kommentarer:

  1. Meget æstetisk og smuk blog ....!
    Jeg er helt ny både med have og en evt. haveblog og har vist meget at lære :) Men tak for fin inspiration.

    Brigitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Birgitte - og held og lykke med både have og evt. haveblog :-)

      Slet
  2. Hej Signe
    Det lyder, som om det bliver alle tiders oplevelse. Jeg vil gerne melde mig til: Susan / Morelhaven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt :-)
      Jeg føjer dig straks til listen.

      Slet
  3. Hej Signe
    Jeg vil meget gerne komme til kaffe og se din have live!
    Jeg kan bage en kage og tage under armen, hvis det er ok?
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  4. Hej Signe.
    Ville meget gerne se din have, men da jeg bor i Viborg skal det jo altid passes ind og da vi skal til Kbh weekenden efter til barnebarns fødselsdag må det vente til det kan passes ind.
    Håber I får en fornøjelig dag.
    Hilsen Bente.

    SvarSlet
  5. Hej Signe,
    Jeg vil meget gerne besøge dig og din have på søndag.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      Du skal være meget velkommen, men du skal sende mig en mail til signesvals(snabel-a)gmail.com, så jeg kan maile dig min adresse :-)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...