søndag den 15. juli 2012

New Dawn og første høstanemone på vej


En lille go'morgen hilsen til jer alle her i blogland med et billede af New Dawn i morgensolen. Det tegner til at blive en skøn solskinsdag - håber I får mulighed for at nyde den i haven :-)



Og så opgagede jeg i øvrigt, at den første af mine høstanemoner er ved at springe ud. Måske husker jeg bare forkert, men er det ikke ret tidligt? Den står endda op af en nordvæg, så bortset fra de tidlige morgentimer, så får den stort set ingen sol. Men det holder den tilsyneladende ikke tilbage :-)

Ha' en rigtig dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. God morgen :0)

    Har set høst anemonen et par steder tidligere og min den første lille lyserød er også sprunget - så mon ikke det er meget normalt.......men det er rigttig jeg forbinder dem også først med august/september :0)

    God dag i haven
    Dorthe

    SvarSlet
  2. Mine har blomstret en uge, og Ulla frk. Anemone har også høstanemoner. Men helt enig det er meget tidligt. Mine står inde i skoven, så det er også i skygge.
    Men med solhat kan jeg slet ikke være med.
    Skønne billeder som altid.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  3. Hej Signe.Et velkommen hjem fra det stor udland.Er selv lige vendt hjem fra en uge Med jazz-festival på Bornholm,med rigtigt godt vejr.Har lige set på alle dine dejlige billeder.Er lidt misundelig på dine queen of sweden.mine har kun fået 3 roser.ØV!Mine høstanemoner er også sprunget ud.Og tilsidst-de pelargonia jeg fik af dig har jeg formeret til 8 flotte eksemplarer.
    Rigtig god dag til dig Knus Jette

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...