lørdag den 13. august 2011

To nye roser

Jeg ved godt, jeg ikke har råd til det, men jeg er alligevel kommet til at købe to nye roser (til mit forsvar må jeg sige, at jeg fik dem til næsten halv pris af, hvad de normalt koster på planteskolen - og nogen gange skal man også bare have lov, ikk?).

Heritage - hvem kan stå for sådan en skønhed?

Jeg er igang med at anlægge bede i forhaven, og der manglede jo helt bestemt et par roser - så i virkeligheden havde jeg næsten ikke noget valg :-)

Den ene er en Heritage og den anden en Geoff Hamilton, der begge har stået på ønskelisten længe. Det er kun Heritage, der blomstrer lige nu, men den anden er også på vej.

Bedene er endnu ikke færdige, men jeg arbejder på sagen. Hvis ellers det holder nogenlunde tørt, håber jeg på at få dem klar i løbet af weekenden. Nu får vi se :-)

Ha' en rigtig dejlig weekend!

4 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk. Jeg forstår godt, at du måtte have den.
    Jeg håber som du på tørvejr og helst solskin i morgen så jeg kan få luget noget mere i haven. Vi skal have havevandring d. 23. aug., så vi vil jo gerne kunne fremvise en nogenlunde ren have, men det er vanskelig at nå med al den regn.

    SvarSlet
  2. Tillykke med dine nye køb, hvor er den dejlig Heritage. Håber den anden bliver lige så dejlig, og at du får tørvejr, så du kan få bedene færdig.
    Selvfølgelig kan man ikke lade være med at købe, når det er til halv pris :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser her spændende ud, dit hus og have. Vild med den sorte farve du har givet huset og din nye rose gør sig jo helt formidabel til det ;)
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  4. Hej Signe, tak for billedet af Heritage -endnu en "must-have" for mig...

    Den er bare dejlig.

    Ulla

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...