mandag den 19. september 2011

Morgenstemning under kirsebærtræet

Morgensol og blå himmel - hvad mere kan man forlange. Under det nye kirsebærtræ i baghaven er det de stolte kavalerer 'Sweet Sixteen', der stjæler billedet - så her kommer et bombardement af billeder :-)















Der er også hvide lupiner under træet.  Dem er jeg også blevet rigtig glad for. Og næsten alle dem jeg såede i foråret har nået at blomstre - heldigt :-)




Kommer man lidt tættere på, får man øje på de yndige silke-katost, jeg også såede i foråret - her i selskab med et par hvide margueritter, der efterhånden synger på sidste vers.


 Skabiosa 'Beaujolais Bonnets' (også sået i foråret), har også fået en plads i bedet.


Og de små løvemund  :-)



Sådan her ser det ud lidt på afstand her til morgen - og sådan så det ud i juli, hvor bedet var ret nyt. De stolte kavalerer er nok lige voldsomme nok til det lille bed - jeg kan bare ikke rigtig stå for dem, så de har fået plads alle de steder, jeg kunne finde lidt bar jord :-)

Ha' en rigtig dejlig mandag!

4 kommentarer:

  1. Skønne billeder, Signe :-)
    Jeg kan godt se, hvad du mener med at Cosmos'ne er lidt voldsomme til det lille bed. Men jeg synes nu at det ser rigtigt sødt ud, og ikke mindst frodigt :-)
    Jeg dropper også tit det 'rigtige' look, mere eller mindre bevidst, hvis jeg til gengæld får frodighed og blomster hér sidst på sæsonnen :-)
    Jeg har det sådan lidt, at med et-årige er alt tilladt :-)
    Den 'Beaujolais Bonnets' er virkelig smuk. Hvis du samler frø fra den, så vil jeg meget gerne på listen til foråret :-)
    På gensyn imorgen, jeg glæder mig til at se jer allesammen :-)

    SvarSlet
  2. Smukke, smukke billeder - de første af cosmos'en ligner næsten forårsbilleder (lyset) :-)

    SvarSlet
  3. Fantastisk smukke billeder :-))
    Synes frodigheden passer meget godt ind i din havestil, og som Hanne er inde på, så er det de et årige, som er nemme at fjerne igen, det handler om :-)

    SvarSlet
  4. Fantastiske billeder igen igen fra dig, mon du er helt nede og ligge, når du tager dem. Jeg tror det er en af hemmelighederne bag de skønne billeder og så et godt kamera.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...