tirsdag den 20. september 2011

Katost, stedmoder og ærteblomster

Her er et par solskinsbilleder fra igår af mine katost 'Malva Sylvestris Zebrina', der står lige indenfor havelågen sammen med bl.a. stedmoder og ærteblomster.









Jeg håber vejret bliver lige så dejligt i dag, hvor vi skal ud og besøge Hanne. Men uanset vejret, skal det nok blive en rigtig hyggelig eftermiddag - det kan jo næsten ikke blive andet med alle de skønne haveblog-tøser, der har meldt sig til. Hvor jeg glæder mig :-) 

5 kommentarer:

  1. Du har endnu smukke blomster at fryde dig over.
    Håber i får en god dag.
    Her regner det.

    SvarSlet
  2. hvor er de flotte. Er din Malva 2. årig eller flerårig? Anne Gine

    SvarSlet
  3. Nydelige farger på blomstene dine. De riktig skinner i høstsolen.

    SvarSlet
  4. Så smukt. Jeg er sikker på, I hygger jer hos Hanne, jeg er slet ikke spor misundelig :-)

    SvarSlet
  5. Tak for kommentarerne :-)

    @Anne Gine:
    Den selvsår sig flittigt. Sidste år havde jeg en enkelt i år har jeg flere, men jeg tror umiddelbart, at de alle er nye, så mit bedste svar må nok være, at den er et-årig?

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...