mandag den 18. juli 2011

Tre nye hvide og en kavaler


Her til morgen er der kommet hele tre ny hvide blomster i haven. Den første er en sød lille selvsået én, jeg ikke kender. På afstand kunne den godt minde lidt om forglemmigej, men ikke når man kommer tættere på. Måske er det bare noget ukrudt, men sød er den under alle omstændigheder.

Den anden er min brudeslør, som jeg startede fra frø sidste forår, så den har jeg ventet på i over et år. Jeg ved godt at den ikke er helt sprunget ud, men den er begyndt :-)

Den sidste er en af de små lupiner, jeg såede i foråret. Jeg regnede ikke med at se noget til dem før til næste sommer, så det var jo en dejlig lille morgen-overraskelse :-)


Og så er min første stolte kavaler også sprunget ud her til morgen - og sørme om der ikke er lidt blå himmel i sigte. Ikke nogen tosset start på dagen :-)


Denne lille kornblomst sneg sig også lige med, fordi den stod og var så fin :-)

Ha' en rigtig dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. Hvor er de kønne allesammen, ikke mindst den yndige lille kornblomst:-)

    SvarSlet
  2. Ih hvor er den lille lupin dog fin og kornblomsten er så smuk. Rigtig sommer over dine billeder.

    SvarSlet
  3. Lækre billeder - din cosmos er dejlig. Den hvide selvsåede ligner en kæmpeslør - crambe (evt. cordifolia).

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...