søndag den 1. juni 2014

Væltede natvioler

Nogle af natviolerne var dejset om i vinden, så jeg har været ude og plukke et par buketter. Det nænner jeg ellers normalt ikke, så i stedet for at ærgre mig over at jeg (igen i år) ikke fik bundet dem op, så gå jeg lige nu og glæder mig over, at min stue dufter helt fortryllende :-)

Som man kan se, har jeg både hvide og lilla natvioler - og så har jeg en mellemting, nemlig denne lyslilla, som jeg næsten vil tro er en krydsning. På billedet øverst til højre, kan man se dem ved siden af de hvide.

Og her kan man se dem sammen med de lilla.




De er rigtig fine hver for sig, men sammen er de næsten endnu finere :-)

Ha' en rigtig dejlig søndag!

2 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...