fredag den 27. juni 2014

Dagens billeder

Her er det en af de roser, jeg købte i efteråret (har lige glemt navnet) og op af huset er det en livskraftig New Dawn.



De første rølliker sprang ud for en uges tid siden, og nu er de fleste kommet med. 


Og så er denne plyssede valmue netop sprunget ud i dag. 


Også mamelukærmebusken er nu kommet med, og det samme gælder disse fine små blå allium, der har hoveder på størelse med golfbolde (jeg kender desværre ikke navnet på den).


 Min lodden løvefoden blomstrer også så skønt flere steder med sine fine lime-farvede stjerne-skyer.

Og afslutningsvis kommer her et billede af høstfloksen Blue Paradise, der har været rigtig tidligt på den i år :-)

Ha' en rigtig dejlig weekend!

6 kommentarer:

  1. Den roser MÅ du da finde navnet på, den er så smuk :)

    Fine plyssede valmuer, hvor er det bare romantisk.

    SvarSlet
  2. Hej Signe
    Ja det er en smuk rose, mine rølliker er også ved at springe ud nu. Den plyssede valmue ligner den fra Marianne Svigermors valmuedrøn. Her regner det endelig, jubii.
    Knus

    SvarSlet
  3. hej Signe.Hvor er den bare smuk din rose..............og røllike og lodden løvefod nyder jeg også i min have.Skøn plysset valmue.Og rigtig god weekend.Knus Jette

    SvarSlet
  4. Hej Signe. Dina rosor är så vackra. Vi har haft så mycket regn, att rosorna mår inte bra här. Men pioner har stora knoppar.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...