tirsdag den 3. juni 2014

Patty's Plum

Min orientalske valmue Patty's Plum sprang ud i går (hvor solskinsbillederne her også er fra). Den er tynget af så mange knopper i år, at den er væltet lidt ud til siderne, så jeg overvejer, om ikke jeg for fremtiden skal give den et stativ, den kan vokse op igennem, så den ikke mister balancen. Er der andre, der evt. har erfaringer med det?

Men uanset hvad, så er blomsterne bare så smukke, og jeg er helt vild med farven.




Her på de sidste to regnvejsbilleder fra i dag, kan man måske endnu bedre fornemme den lækre støvede farve.

Ha' en rigtig dejlig aften!

7 kommentarer:

  1. Den ser rigtig flot ud... Kan man regne med at den kommer næste år igen ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en staude-valmue, som kommer igen hvert år :-)
      Knus Signe

      Slet
  2. Valmuer er meget elegante, men denne er da særlig sofistikeret.

    SvarSlet
  3. Så lekker farge det er på den! Jeg har sådd den i år, og håper at den vil trives. Nydelige bilder!

    SvarSlet
  4. øj, hvor er den fin........ skal vi ikke bytte så kan du få min orange staudevalmue, som jeg forgæves har prøvet at udrydde - hi hi

    SvarSlet
  5. Vad vackra bilder, igen! Man blir glad av att se dem! Här i Wales skiner solen idag, bättre än igår då det regnade hela dagen.

    SvarSlet
  6. Hvor er den smuk! Skønne billeder!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...