mandag den 28. april 2014

Vibeæg og forglemmigej

Jeg holder så meget af vibeæg. Der er noget utroligt yndefuldt over de fine ternede blomster. Desværre har jeg ikke så mange endnu, så det kan ikke blive til billeder at store skønne klynger.

Men jeg skal helt sikkert huske at købe flere løg til efteråret :-)



Forlglemmigejerne har jeg heldigvis masser af :-)

Ha' en rigtig dejlig dag!

---
Tilføjet senere:

Her en times tid senere, er morgensolen nu nået så højt på himlen, at den kan nå helt ned til den lille vibeæg. 


 Og den er jo også ret fin i sol :-)

5 kommentarer:

  1. Åh, dom är helt underbara, kungsängsliljorna. Jag har köpt några "in the green" som jag satt nu men ska fylla på med lökar till hösten. Fin kombination med förgätmigejen.

    Ha en bra dag!
    kram,
    Maria

    SvarSlet
  2. Hej Signe.De fine vibeæg er jeg også vild med.............og de smukke tulipaner du viste i dit forrige indlæg er da ikke til at stå for.
    Vi savnede dig i Lyngby i går...........og du mangler jo på billederne
    Håber du har det godt knus Jette

    SvarSlet
  3. Hej Signe
    De smukke vibeæg er også en mangelvare her i haven, men så nyder vi de få vi har ekstra meget ;)

    SvarSlet
  4. Dejlige vibeæg
    Jeg har også kun et par stykker men de er ikke så langt fremme endnu
    Jeg bliver lige forundret hvert år over de ternede skønheder :)

    SvarSlet
  5. Som sædvanlig dejlige fotos og denne gang en fin blanding mellem de blå blomster og den fine fritillaria,du ha købt nogle flere de er billige så kan du nemt få en stor klynge:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...