søndag den 6. april 2014

Blå diamanter, bjælder, perler og dråber


En af mine yndlingstulipaner, den tidlige dobbelte "Blue Diamond", er så småt begyndt at vise farve. Åh, nu må der altså godt komme lidt sol og varme, så jeg kan se den folde sig ud.

I højbedet på gårdspladsen er det de blå perlehyacinter der dominerer, men der er også en enkelt klat lilla/pink, nemlig den første af kobjælderne, der er sprunget ud.

 Der er i øvrigt næsten ikke noget så vådt som en våd kobjælde :-)

 Ud over de blå perlehyacinter er de hvide nu også så småt ved at komme frem - og så er der selvfølgelig de skønne, skønne lyserøde - dem er jeg godt nok blevet pjattet med :-)

 Ha' en rigtig dejlig søndag!

1 kommentar:

  1. Åhh,.... Signe altså... de smukke, smukke foto´s du tager :D
    De tager jo fuldstændig vejret fra mig. Jeg må se at få gang i mit kamera igen ;o)
    Perlehyacint... vidste godt de findes i blå.. men også hvid og lyserød.. wauw :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...