onsdag den 16. april 2014

Det glemte løg

For en lille månedstid siden fortalte jeg om et løg, som jeg havde glemt ovenpå jorden i efteråret. Det så lidt spøjst ud dengang, som man kan se på disse to billeder her:


Jeg har været lidt nysgerrig efter at finde ud af, hvad det var for et løg, så da jeg kom i tanke om det idag, lagde jeg vejen forbi for at se, om det var begyndt at blomstrer. Men nu så det så sådan her ud:



Som man kan se, er den ikke blevet mindre spøjs at se på. Jeg tvivler på, at den kommer til at blomstre, selvom den næsten fortjener det, med den kampgejst, den har lagt for dagen. Naturen er nu en forunderlig størrelse :-)

Ha' en rigtig dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...