onsdag den 16. april 2014

Bispehuen blomstrer


Jeg har lige opdaget, at de første små lysegule blomster i bisphuen er sprunget ud.  De er bare så fine :-)

Så vidt jeg husker, stammer den fra Høneballehaven på Samsø, så jeg vil da også lige benytte lejligheden til at sende en taknemmelig tanke til søde Lisbeth :-)

Ha' en rigtig dejlig dag!

---

Tilføjet senere:

Nu hvor solen har bevæget sig om på den side af huset, hvor den lille bispehue står, synes jeg lige, at jeg også ville vise, hvor fin den er i solskin - så her kommer et par billeder til :-)








4 kommentarer:

  1. de er flotte :) - jeg har også lidt Høneballe-planter derhjemme :) - go' påske Signe-bine

    SvarSlet
  2. Sikke en sød lille fyr, jeg har slet ingen erfaring med bispehuer, men det burde jeg da få.
    Nyd det dejlige vejr - hilsen Pia

    SvarSlet
  3. Ja de små bispehueblomster er smukke, men det er løvet også, der er faktisk ikke ret lang tid, hvor de ikke er kønne.
    Jeg kan ikke huske, at du har fået sådan en hos mig, men det glæder mig da, at du har.
    Knus

    SvarSlet
  4. lindo seu blog...
    abraço Leila

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...