tirsdag den 21. august 2012

Havekaffe på søndag - send mig en mail


Så er det på søndag jeg slå havelågen op og inviterer til havekaffe. Lige nu er jeg igang med at sende en mail ud til alle, der har tilmeldt sig, med bl.a. min adresse, som jeg ikke har lyst til at offentliggøre her på bloggen - lidt genert har man vel lov at være ;-)

Hvis du har lyst til at være med, men ikke har fået tilmeldt dig endnu, så kan det stadig nås, hvis du sender mig en mail på: Signesvals(snabel-a)gmail.com


Der er et par stykker, der har skrevet her på bloggen, at I gerne ville være med, men som ikke har sendt mig en mail endnu. Hvis I stadig har lyst til at være med, så send mig endelig en mail, så jeg kan maile jer adressen.
Foreløbig ser det ud til, at vi bliver 23, hvor af 14 af os er havebloggere - hvem der har tilmeldt sig, kan du se nederst i indlægget: Tilmelding til havekaffe 26. august


Program:
13-14 Varm og hjertelig velkomst og rundtur i haven
14-15 Kaffe-hygge-have-snak
15-16 Plantebytte og mere kaffe-hygge-have-snak
16-17 Afsluttende kaffe-hygge-have-snak for dem, der ikke helt har fået snakket færdig ;-)

Som jeg skrev i mit sidste indlæg, så ser haven helt forfærdelig ud i disse dage - til gengæld bliver selskabet intet mindre end fantastisk :-)

Glæder mig helt vildt til på søndag!

Rosen her er Scepter'd Isle, der står lige indenfor havelågen og som meget passende har besluttet sig for at komme med en ny omgang blomster, der kan byde velkommen ved lågen på søndag - så der er da enkelte lyspunkter i haven :-)

15 kommentarer:

  1. God fornøjelse :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Jeg skulle gjerne har vært på besøk i din hage hvis jeg hadde bodd litt nærmere :-)
    Lykke til på søndag!

    SvarSlet
  3. Skulle gjerne tatt på meg 7-mils støvlene.... om jeg hadde hatt et par. Hadde vært deiligt å nyte det varme været som dere har og din fine hage!
    Lykke til!

    SvarSlet
  4. Det bliver helt sikkert super hyggeligt og lad nu ikke den lille præstationsangst få overtaget. Vi kan allesammen mindes billederne af din have, da du overtog huset og vil nemt, eller nemlig slet ikke, kunne genkende den fordi du har haft så mange store og små projekter, som har forbedret haven helt fantastisk. Op med hovedet og på med kaffen, nøj hvor bliver det sjovt. Husk at hilse og tage dejlige billeder som altid :)

    Knus Ulla

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig SÅ meget til søndag :)
    Kh Helle

    SvarSlet
  6. Tak for mailen, jeg glæder mig til på søndag :-)

    Smukke solhatte, storkenæb og roser.

    SvarSlet
  7. Husk endelig at tage billeder, så vi stakler - der ikke kan komme - også kan være lidt med :-)
    GOD fornøjelse! Kh. Lone

    SvarSlet
  8. Som altid gode billeder.
    Jeg håber du og dine havebesøgende har haft en rigtig god dag.
    Jeg glæder mig til at se billeder fra dagen.
    Ha` en dejlig aften.

    SvarSlet
  9. Jeg glæder mig meget til på søndag og er sikker på, at det nok skal blive godt.
    Knus og på gensyn
    Christel

    SvarSlet
  10. Hejsa søde!

    De Purpursolhatte har du da fanget meget godt! ;;)

    Jeg prøver at komme, Signe, men ved jo ikke om det går med alle de s'de dame-munde, der taler og taler.

    Ellers - hvis nu ikke - håber jeg på at have turen til gode. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så glemte jeg lige at skrive, det jeg ville skrive:

      Rigtig god fornøjelsetil jer alle sammen. Signe. Husk nu nuerne den dag, som alle andre dage!

      Kram!

      Slet
    2. Hej søde Marianne
      Det ville da være fantastisk, hvis du kunne komme - det var jo også dig der overtalte mig til at slå havelågen op :-)
      Der er mulighed for, at du kan trække dig tilbage til et værelse og lukke døren og hvile hovedet, hvis du har brug for pauser underevejs. Og ellers er du selvfølgelig altid velkommen til at komme forbi på et andet tidspunkt.
      Knus

      Slet
    3. :) Jeg har tænkt mig at gøre forsøget. Måske blvier det abre et kort besøg (og ja tak både til en anden dag (OGSÅ) og til lidt hjerne-pause)

      KNUS!

      PS. Har sendt sms

      Slet
  11. Hej Signe
    Glæder os rigtig neget til at komme på søndag :-) Har taget stikling til dig af Klatrehortensia og Montana Rubens - ved ikke om du har fået dem imellemtiden men ellers kan de jo indgå i plante - bytte - timen.
    Knus
    Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rose
      Skønt med stiklingerne. Jeg er jo igang med at bygge pergola på gårdspladsen, så det ville passe perfekt med endnu et par slyngler :-)
      Glæder mig til at se dig!
      Knus

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...