torsdag den 6. april 2017

Gule anemoner

I min gamle have havde jeg de fineste lysegule anemoner, som jeg havde fået forærende af en anden haveblogger, Frøken Solhat. De var selvfølgelig ikke til at finde det efterår, jeg skulle flytte, og jeg ærgrede mig virkelig over, at jeg ikke fik dem med. Men så trådte endnu en haveblogger til, Frk. Anemone, og forærede mig nogle af hendes lysegule anemoner. Og nu er de kommet frem, og de første af dem er sprunget ud. Hvor er jeg altså glad for igen at have disse små skønheder i min have - og hvor er jeg glad for, at jeg har mødt så mange dejlige mennesker i dette haveblog-univers:-)

8 kommentarer:

  1. de er virkelig flotte :) - havefolket er det folkefærd i verden :)

    SvarSlet
  2. Ja det er et dejligt univers, vi har, smukke gule anemoner.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine. Dem kan jeg godt forstå, at du er glad for. Og ja haveblogverdenen er et dejligt sted. Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  4. Hei. Nydelige anemoner. Bloggverdenen er et fint sted. Her kan vi få både tips og ideer. Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  5. Hej. Det er nydelige anemoner - jeg har dem også og kan så godt lide dem. Jeg synes også man får så meget tilbage her i havebloggerverdenen.

    SvarSlet
  6. Skønt, Signe :)
    Du kan måske alligevel hævde at disse også er fra Frøken Solhat, i hvert fald helt oprindeligt, idet jeg jo fik mine af den søde Solhat.
    I morgen vil jeg ud og se om jeg kan tage billeder af mine - jeg ved at de er kommet frem.
    Knus

    SvarSlet
  7. De ER virkelig så søde.... og du har taget nogle flotte flotte billeder af dem

    SvarSlet
  8. Åh hvor er det skønt at se at de lever både her og der Signe og Ulla - ophavet er netop sprunget ud her også. De er stadig én af haveåret højdepunkter og gensynsglæden er altid stor når de smiler. Kh. Dorthe/Frøken Solhat

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...