torsdag den 27. april 2017

Forårsmorgen

Foråret brager derudaf nu og der begynder virkelig at ske noget i haven. Her er de de smukke hvide påskeliljer.


De yndige italienske skilla har efterhånden foldet blomsterne ud, så man virkelig lægger mærke til dem.


Der er også en del perlehyacinter.


Jeg har været lidt nervøs for om træpæonen klarede frostnætterne, men den ser heldigvis ud til at have overlevet, og den har endda et par blomsterknopper, så nu er jeg spændt på endelig at få at se, hvordan blomsterne kommer til at se ud.

Denne gule tulipan var allerede i haven, da jeg flyttede ind, men selvom den ikke hører til mine yndlingstulipaner, så er den nu ret fin på sådan en forårsmorgen :-)

I lysningen i skoven står der også nogle af de smukke hvide påskeliljer. Jeg glæder mig så meget over, at jeg har fundet dette lille paradis :-)

Ha' en rigtig dejlig dag!


8 kommentarer:

  1. Hei. Flotte bilder. Bildene dine er fine, så der har jeg noe å lære. Kos deg i paradiset ditt.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  2. Skikkelig vakker blomstring i hagen din nå :-) I vår svenskehage er nok ting ikke kommet like langt, men vi gleder oss til det som er i vente :-D
    Ha en fortsatt fin dag
    Stein

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stein
      Ja, der er så meget at glæde sig til lige nu :-)

      Slet
  3. Skjønner godt at du gleder deg over å ha funnet ditt lille paradis:-)
    Deilige vårbilder.
    Eirin

    SvarSlet
  4. Stemningsfyldte fotos fra din have. Også stort tilykke med den flotte feedback, du fik fra fotokonkurrencen. Du har helt klart fundet din vej... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Fru Friis
      Jeg føler også at jeg i den grad er kommet på rette hylde :-)
      Knus

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...