lørdag den 15. marts 2014

Carl har været på besøg

Stormen Carl var heldigvis ikke så voldsom her, som jeg kunne have frygtet, men han fik da alligevel blæst en hel del af mine fine krokus omkuld.


Han fik også flyttet rundt på nogle af potterne og hevet min New Dawn rose ned fra sin plads op ad husmuren - den er heldigvis ikke knækket, så den skal bare hjælpes op og bindes fast igen.


Jeg tvivler dog på at mine krokus kommer op at stå igen - men det må da alligevel siges at være rimelig billigt sluppet. 

Man kan godt fornemme, hvilken retning vinden kom fra ;-) 

Jeg håber ikke, at Carl har været alt for hård ved jer andre.

Ha' en rigtig dejlig weekend!

4 kommentarer:

  1. Ja det var ikke galt, her er der ikke sket noget særligt, men det blæser godt endnu.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Signe. Ja hold da op for en storm.Mine krokus ser præcis ud som dine:( Nå men pyt vi kan jo ikke rigtig gøre noget ved det,vel...
    God lørdag. Knus Grethe.

    SvarSlet
  3. Hvor heldigt at det ikke gik værre til hos dig. Her gik vi ramt forbi, kunne nøjes med at samle låget til regnvandstønden op fra græsplænen, det var det hele.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  4. Det var ikke gået op for mig, at stormen havde fået navn ;-)
    Men den gik også hårdt ud over mine krokus.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...