fredag den 21. marts 2014

3 års blog-jubilæum - og laaang status

Et af de allerførste billeder, der kom på bloggen for 3 år siden


























Samme motiv fra i dag. Man kan tydeligt se på størrelsen af
rhododendronen i hjørnet og farven på stakittet at tiden er gået.
Og der er nu sti og bede og meget andet :-)
I dag er det 3 år siden, jeg oprettede bloggen her og udgav det første indlæg.

Baggrunden var egentlig ikke så rar. Jeg havde været udsat for et hjemmerøveri 1½ måned tidligere, hvor de bl.a. havde taget min computer med alle mine billeder og planteoptegnelser, og ideen til bloggen fik jeg, da jeg ledte efter et passende sted i cyberspace, hvor jeg kunne have mine ting liggende udenfor røverisk rækkevidde.

De første par indlæg var uden billeder, for kameraet havde de også taget, men jeg fik lov til at låne min fars lille lommekamera og siden er mange tusind billeder blevet oploadet og vist her på bloggen. I dag er mit kamera og bloggen en fuldt integreret del af mit haveliv, som jeg ikke har lyst til at være foruden.   

Både billederne og bloggen giver mig haveoplevelser, jeg ikke ellers ville have haft. Når jeg sætter kameraet for øjet, ser jeg ting, jeg ellers ikke ville have opdaget, og jeg oplever haven fra nye vinkler. 

Og bloggen giver mig den store glæde at kunne dele mine haveoplevelser og -tanker med andre haveelskere. 

Bloggere mødes :-)
Billederne her er fra Frederiksberg, Samsø, Kolding, Lyngby, Køge, Østerbro, Sydfyn og min have.


Der har selvfølgelig både været op- og nedture i løbet af de tre år, der er gået. De største og mest berigende oplevelser har været i mødet med andre havebloggere. Nogen kender jeg kun fra bloggene, men rigtig mange har jeg været så heldig at møde IRL til blogtræf, plantemarkeder, havekaffe mm.

Og netop fordi man løbende følger med på bloggene, lærer man hinanden ret godt at kende gennem årene, og der opstå venskaber på tværs af cyberspace.

Tak til jer alle for de mange dejlige timer i fantastisk selskab med masser af havesnak, udveksling at frø og planter, gode råd og masser af smil og latter.

En af de bloggere jeg kom til at holde meget af var Hanne i Haven, som også var den første blogger, jeg var til havekaffe hos (den lille collage her, er fra den dag).

Jeg ved, vi var mange, der fulgte hendes tapre kamp mod kræften og hendes ukuelige vilje til at holde modet oppe, og jeg var helt knust, da jeg fik beskeden om, at hun ikke længere var i blandt os mere. Du var et ægte solskinsmenneske Hanne, og du vil altid have en plads i mit hjerte.

I de tre 3 der er gået, er det også blevet til en del forskellige projekter her i haven, og også her har det været fantastisk med bloggen, til sparring på ideerne og ikke mindst opmuntring og skulderklap, så jeg ikke mistede gejsten undevejs. Det har været stærkt motiverende og uden jer, tror jeg ikke, jeg var nået bare halvt så langt.

Det har også været en stor fornøjelse at kunne komme hjem og fortælle om haver fra fremmede himmelstrøg - man får ligesom lov til at nyde oplevelsen en ekstra gang, når man kan fortælle om den og gense alle billederne. Nogle af dem er blevet fortalt her på bloggen, og andre har jeg fortalt om i magasinet HAVEFOLKET, som jeg for ca. 1½ år siden var med til at starte op sammen med fire andre havebloggere.

Vi var helt høje, da vi gik igang, og der blev lagt mange, mange, mange timers arbejde og store mængder hjerteblod foran skærmen.

Da jeg fik nyt arbejde, begyndte det dog at at blive vanskeligt få tingene til at hænge sammen for mit vedkommene. Arbejdet i sig selv var ekstremt krævende, og der var stort set ikke overskud til andet. Haven lå næsten urørt hen, bloggen her gik fra daglige indlæg til pauser på mange uger, og HAVEFOLKET blev i højere og højere grad en kilde til kronisk dårlig samvittighed.

Jeg havde håbet, at overskuddet ville komme tilbage igen, når de første måneder på jobbet var overstået, og jeg var faldet til, men mine arbejdsforhold blev bare mere og mere opslidende, stressen begyndte at sætte sig fast for alvor, og lysten til haven, bloggen og HAVEFOLKET blev i samme takt mindre og mindre. Jeg var ked af, at jeg måtte forlade arbejdsfællesskabet med de 4 andre bloggere, som jeg i øvrigt synes leverer et fantastisk flot magasin - jeg ønsker jer og HAVEFOLKET alt det bedste!



Jeg overvejede kraftigt flere gange, om jeg skulle nedlægge min blog, for jeg have dårligt overskud til at lave indlæg, og kommenterede stort set aldrig hos andre bloggere. Jeg følte ikke, at jeg havde meget at byde fællesskabet, og dårlig samvittighed var der rigeligt af i mit liv i forvejen.

Sidst på efteråret knækkede filmen helt, og jeg stod med en sygemelding pga. stress og måtte sige farvel til jobbet - og måske også til huset og haven, nu hvor der ikke længere er en indtægt. Mit liv gik fra "fast forward" til "slowmotion", men med roen gryede lysten til haven og bloggen lige så langsomt frem igen, og det har været fantastisk at genfinde alle jer andre dejlige havebloggere og føle, at jeg stadig var velkommen på trods af mit fravær.

I dag er humøret ved at være vendt tilbage og overskuddet bygges stille og roligt op som dagene går - hjulpet rigtig godt på vej af foråret i haven og alle de mange søde kommentarer her på bloggen.

Jeg ved ikke hvad fremtiden vil bringe. Hvornår jeg finder et nyt arbejde, om jeg bliver nødt til at sælge huset, og hvor jeg i så fald havner.

Men jeg har svært ved at forestille mig en fremtid, hvor jeg ikke med jævne mellemrum render rundt i en have med planteske og kamera, og en stor lyst til at dele det med andre skønne havetosser. Så mon ikke jeg også er at finde her på bloggen i fremtiden. Det håber jeg :-)

Tak for 3 år  i dette fantastiske, berigende og hjertevarme haveblogunivers!

48 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileet Signe! Jeg kjenner meg så godt igjen når livet går fra "fast forward" til "slow motion" Da gjelder det å finne de små tingene som gir oss energien tilbake og ta de små skritt, litt etter litt. For meg er det nærhet til naturen, gleden over stunden i drivhuset og hender som graver i jord og steller med hagesyssler. Etter over 2 år utenfor arbeidslivet er jeg nå så smått på vei tilbake og er klar til å la arbeidsmarkedet få tilgang til mine resurser,,,i mitt tempo. Jeg prøver noe helt nytt, et yrke jeg aldri hadde drømt om passet for meg. Når en dør lukkes, åpnes en ny!
    Jeg ønsker deg masse lykke til fremover! Din blogg er til stor glede og inspirasjon!
    Gode Hilsner fra Tone

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Tone - hvor er du sød :-)
      Og dejligt at høre, at du også er ved at være klar igen. Det lyder spændende, med det nye.
      Knus Signe

      Slet
  2. Kære Signe.
    Tillykke med dit 3års jubilæum. Godt nok har jeg kun fulgt med det sidste år, men har altid været virkelig imponeret over tilblivelsen af dine have projekter.
    Det er dejligt at have dig tilbage bag tasterne og bag kameraet. Glæder mig til at følge dig videre imens haven gror og gror.
    Forårs hilsner fra Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Heike
      Tak for dine søde ord. Det er dejligt at være tilbage :-)
      Knus Signe

      Slet
  3. Hej Signe.

    Tillykke med dit blog jubilæum og tak fordi jeg må følge med på din skønne blog :) Stress er en uhyggelig størrelse og jeg er glad for at hører, at det går den rigtige vej med dig. Jeg ønsker dig alt det bedste :)

    Mange hilsner fra Frk. Vestrup.
    http://hos-frk-vestrup.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Frk. Vestrup - det varmer :-)
      Knus Signe

      Slet
  4. Kære Signe
    Tillykke med 3 års dagen. Dejligt at du er på vej frem. Det skal nok lykkes dig både med job og have. Du finder med sikkerhed frem til dit gamle jeg med den iver, du har lagt for dagen i din have.
    Stor respekt for det.
    Solskinshilsen fra Ilse

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din dejlige solskinshilsen Ilse :-)
      Knus Signe

      Slet
  5. Kære Signe.
    Til lykke med 3-års jubilæet! Jeg plejede at følge din blog, men har i en periode mistet forbindelsen med den ... Derfor har jeg slet ikke været opmærksom på at du har været stresset og ked af det. Det er jeg ked af at høre! Men dejligt at du er på vej op igen :-) Jeg elsker dine billeder, ja, dine indlæg, og nu følger jeg dig via bloglovin', så nu forsvinder du ikke bare igen ;-)
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nana
      Tak for de søde ord - og dejligt at forbindelsen nu er genoprettet :-)
      Knus Signe

      Slet
  6. Kære Signe, tillykke med mærkedagen. Det har været en stor og dejlig rejse at følge med på din blog og beundringsværdigt med alle dine projekter i haven, som bare har været så imponerende. Du skriver med en sødme og en begejstring, som smitter gennem skærmen og det er bare dejligt. Bloggeriet har så mange elementer og en af de rigtigt dejlige sidegevinster er de nye bekendtskaber som man får uanset om det er via havekaffe, blogtræf eller det fællesskab, som du havde med de andre HAVEFOLK. At stressen kom forbi og væltede dig for en stund er rigtigt ærgerligt, men du er en sej quinde som lyder til at være på vej opad igen. Jeg håber selvfølgelig du kan beholde din elskede kolonihave, men uanset hvad skal du nok få jord under neglene. Krydser fingre for dig og nyder imens de skønne billeder af forårsvæksterne, som flyder i lind strøm fra dit camera. Knus fra Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Ulla
      Jeg blev helt rørt, da jeg læste din kommentar. Tak fordi du er sådan et dejlig menneske!
      Knus Signe

      Slet
  7. Kære Signe.

    Hjertelig tillykke med blogjubilæet. Ja mærkedage maner tit til eftertanke og statusopgørelser.

    Jeg er glad for at høre og fornemme, at du for alvor er på vej tilbage op i lyset. Du skal nok finde takten igen, Signe....en helt ny valsetakt, som passer perfekt til det menneske, livet har formet dig til at være nu.

    Stress er noget Fanden har skabt. Lad aldrig mere livet byde dig op til en dans, der går for hurtigt for dig. Everyone must march to his own drums. Det er stærkt at turde vise sig svag.

    Du kan altså noget med det kamera:o) Jeg ønsker dig alt det bedste.

    Forårsknus og tak for ærligheden, som måske kan hjælpe et andet menneske på rette vej

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tante Grøn
      Ja, det er virkelig en kunst ikke at danse hurtigere, end at man kan følge med - men jeg øver mig og kan heldigvis mærke, at det virker. Nu skal jeg bare huske at huske det ;-)
      Og tak for din hilsen, der ligesom dine tidligere hilsner tydeligt lader skinne igennem, at de kommer fra et menneske med et stort og varmt hjerte. Jeg blev så glad :-)
      Knus Signe

      Slet
  8. Sødeste Signe......hjertelig tillykke med de tre år i dette univers. Det har været en gave at have dig med i og en endnu større gave nu at have dig tilbage bag kameraet. Det er en ren fornøjelse. Tror vi er mange der kan sige at du også gennem årene har åbnet vores øjne for at se haven med andre øje og opdage ting vi ikke anede var der ;0)

    Som du ved så elsker jeg dine solskins billeder og dit kæmpe gåpåmod i dine selvbyggerprojekter....og ville nødigt være dig foruden. Det varmer mit hjerte så usigeligt meget at du nu arbejder dig stille og roligt opadmod lyset igen....og fremtiden Signe den skal nok forme sig så der bliver plads til både planteske og spade - for du kan slet ikke være foruden nu ;0)

    Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med i dit haveliv her på Valsen eller hvor det end måtte udfoldesig i de næste mange mange år....jeg krydser fingre for at du kan blive i din skønne kolonihave for det har du om nogen fortjent. Det har været en sand fornøjelse at møde dig IRL et par gange i gennem de tre år der er gået og jeg håber på at det kommer til at gentage sig mange gange i årene frem over.

    Kæmpe knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Dorthe
      Det har været en gave at få lov til at lære dig at kende, så det er mig det takker :-)
      Og også tak for de søde søde og hjertevarme ord. Jeg håber også, at vi kommer til at mødes mange gange I fremtiden, for det har været helt utrolig hyggeligt de gange, det er sket. Det kunne være jeg snart skulle overveje en tur til det jyske.
      Knus Signe

      Slet
    2. *SMILER* Jylland vil holde armene åbne - og du er altid velkommen her - det ved du ;0)

      Knus Dorthe

      Slet
  9. Tillykke med din blogfødselsdag. Det er en stor nydelse at se dine billeder, så jeg bakker op om at du fortsat går i haven med graveske OG kamera. Bedste ønsker for fremtiden. B

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din opbakning Bettinna. Graveskeen og kameraet er uadskillelige som et par slyngveninder her hos mig, så hvor den ene går, følger den anden med ;-)
      Knus Signe

      Slet
  10. Kære Signe
    Tillykke med de tre år og med dit nye liv igen,mon ikke det er der, du skal være, jeg tror det og håber at du vil finde et arbejde, du kan håndtere uden stress. Vi er mange, der er glade for at have fået dig tilbage igen, dine smukke billeder kan vi ikke undvære.
    Tak for billeder her og den smukke tekst, som trak lidt tårer.
    Jeg håber vi mødes igen i real life.
    Knus og held og lykke med dit nye liv.
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lisbeth
      Haveblogland ville ikke være det samme uden dine søde og omsorgsfulde kommentarer. Hvor er det dejligt, du er her. Jeg håber også, at vi kommer til at mødes igen - og når vi gør, så har jeg et kæmpe stort IRL-knus med til dig :-)
      Knus Signe

      Slet
  11. Kære Signe..Først et stor tillykke med de 3 år på blogge.Et dejligt og livsbekræftende indlæg.
    Har været rigtig glad for at lære dig at kende.............og vi har jo mødtes nogle gange.
    Er også rigtig glad for at du er ved at være ovenpå igen..............og håber da også at du snart finder et godt arbejde igen,så du kan beholde dit dejlige lille hus.
    Nyder at du igen er på bloggen.................for jeg kan da ikke undvære alle dine smukke billeder.
    Håber vi snart ses igen.Og mange knus fra mig til dig Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette
      Tak for din søde kommentar. Jeg har også været rigtig glad for at lære dig at kende, og i disse dage går jeg faktisk og smiler over et par små blomstrende skillaer, der som blinde passagerer var fulgt med en af de hosta, du forærede mig :-)
      Knus Signe

      Slet
  12. Kære Signe
    Først STORT tillykke med dit jubilæum. Tak for de søde ord om Hanne, som jeg kun nåede at møde en enkelt gang. Hun var en dejlig sjæl, som vil blive husket for sin ildhu og entusiame og medlevenhed.
    Jeg var en af dem der blev ramt af din historie om dit hjemmerøveri, fordi det gav mindelser om et overfald jeg selv var udsat for en sen aftentime på vej hjem fra arbejde.....så det satte en masse tanker i gang hos mig, og taknemmelighed over, at være sluppet heldig fra min overfaldmand uden mén!
    Så mange gange kan andres historie få én til at reflektere over hændelser i ens eget liv. Det gjorde din historie for mit vedkommende.
    Stress er noget fanden har skabt, og flere og flere rammes desværre af sygdommen.
    Godt du er på vej igen. For du har beriget Danske Haveblogs med mange smukke billeder og søde historier, som står i lysende erindring.
    Knus herfra og pøj pøj på din videre færd og lykke til.
    Knus Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Bente
      Tak for din søde hilsen.
      Det lyder som en grim oplevelse, du har været ude for, men jeg er glad for, at du slap uden mén. Den slags forskrækkelser kan jo alligevel sidde i én i mange, mange år, desværre.
      Jeg gjorde mig selvfølgelig nogle overvejelser i forhold til at dele følelser, der føltes så private, på et offentligt sted som her, men det var en god oplevelse for mig at overskride grænsen og fortælle om hjemmerøveriet dengang, og også en del af processen med at bearbejde det - og det bliver kun endnu bedre af at høre, at der er andre, der også har kunne bruge det til noget.
      Jeg tror ikke at verden bliver et lykkeligere sted af, at vi forskanser os bag lykkelige facader. Det gør ikke noget, at vi er menneskelige - snarere tvært imod :-)
      Knus Signe

      Slet
  13. Tillykke med dit jubilæum! Og vi håber at alting kommer at løse sig før dig. Din have er som et paradis.

    Have a Good Day!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde hilsen Anna Vibeke :-)
      Knus Signe

      Slet
  14. Må sige du kan være stolt af dig selv først og fremmest og du tør give det fra dig som er så privat en del - GODT GÅET. Dejligt du er på vej op igen, men jeg tror også at man bliver et laaangt stærkere menneske på den anden side, helstøbt på en måde. Må sige din blog er skøn at kikke igennem, jeg vil ønske dig et rigt liv...Kærlig hilsen fra Grethe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde hilsen Grethe. Det er jo lige før jeg rødmer :-)
      Knus Signe

      Slet
  15. Hej Signe,
    Tillykke med dit jubilæum. Det er dejligt at du igen har overskud til at vise dine flotte billeder. Jeg håber meget at du får et nyt arbejde, så du fortsat kan beholde dit hus og ikke mindst din dejlige have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Gitte. Det håber jeg også, men nu får vi se - det hele løser sig jo nok på den ene eller anden måde.
      Knus Signe

      Slet
  16. Jeg må sige at jeg er rigtig glad for at du fortsætter med din blog!
    Din blog var en af de første jeg så og begyndte at følge. Dig hus, din have og dine ideer har altid været til stor inspiration for mig. Måske fordi vi selv bor i et sort træhus med hvide vinduer ;)
    Og så er din stil og din gejst så smittende.
    Stort tillykke med de 3 år! Jeg håber du fortsætter mange år endnu

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Vibeke.
      Jeg håber også at jeg fortsætter i mange år - så må tiden vise om det fortsat bliver med base i et lille sort træhus med hvide vinduer :-)
      Knus Signe

      Slet
  17. Tillykke med blogfødselsdagen - og alle de fine ting du har nået i din have. Varme ønsker om en god fremtid i din have herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde hilsen :-)
      Knus Signe

      Slet
  18. Stort tillykke med dine 3 år på bloggen. Det har været en stor fornøjelse at følge dine mange projekter, og se alle de skønne blomsterbilleder du bidrager med :-)
    Jeg læser gerne med fremover, hvis du har lyst og overskud til at blive ved med at skrive og vise billeder i et eller andet omfang.
    Det er godt at læse, du er ved at få det bedre :-) Håber du kan beholde dit hus og din have, så længe det er dit ønske, men der kan også komme noget godt ud af at starte på et nyt kapitel i sit liv, selv om det måske nogle gange kan være svært at se, når man står midt i et skift :-)

    Ønsker dig alt det bedste fremover :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Vivi
      Hvis jeg på et tidspunkt begynder at miste lysten til haven (og dermed også bloggen) igen, så tror jeg, at jeg vil tolke det som et alvorligt faresignal om, at jeg er ved at komme på afveje igen. Min glæde ved haven er så stor, og den giver mig så meget ro i sjælen, at den skal der altid skabes plads til, hvis det på nogen måde er muligt - og det er det forhåbentlig :-)
      Jeg nyder også at følge dig og alle dine projekter. Hvis jeg kommer på de kanter en dag, så lægger jeg altså vejen forbi, så jeg kan se din skovsti og køkkenhaven og ikke mindst alle de træer. der ikke er der længer :-)
      Knus Signe

      Slet
    2. Du og alle andre der har lyst til at se, hvad vi har gang i er meget velkommen, men jeg synes jo ikke, jeg har så meget at vise frem endnu ;-)
      Jeg håber/tror, vi i løbet af de næste 3 år når så langt, at jeg selv synes, der er lidt at vise frem, specielt i den vestlige og syd-vestlige ende af haven hvor vi arbejder nu :-)

      Slet
  19. Et stort tillykke med de 3 år i blogland. Det har været meget spændende at følge med i alle dine projekter og meget lærerigt. Du har virkelig knoklet i din have og jeg håber for dig, at du kan blive boende. Jeg er ´meget glad for, at du ikke nedlagde bloggen og godt at du har fundet glæden frem igen. GODT GÅET.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte - hvor er du bare sød. Jeg sidder her og smiler :-)
      Knus Signe

      Slet
  20. Kære Signe.
    Stort tillykke med din 3 års blogfødselsdag. Jeg er rigtig glad for at du igen er ved at komme ovenpå og haven hjælper dig. Jeg nyder alle dine smukke billeder. Jeg håber for dig at du finder et nyt job, hvor du kan trives og ikke bliver syg af stress igen.
    Kæmpe forårsknus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anette
      Tak for din søde hilsen.
      Du får også lige et kæmpe forårsknus :-)

      Slet
  21. Hej Signe
    Stort tillykke med de 3 år på bloggen. Det er rigtigt dejligt du atter er ved at finde overskud til både haven og bloggen. Jeg håber det lykkes for dig at finde en brugbar løsning, så du kan blive boende i dit lille paradis.
    Vi er jo rigtigt mange der har fulgt dig og alle dine spændende projekter gennem tiden, og stor beundring og respekt herfra, for din store store kreative opfindsomhed for at løse diverse problemer ved at lave tingene alene ;)
    Jeg håber at forår og sommer i haven vil hele din sjæl og krop så meget at du atter er klar til at møde arbejdsmarkedet igen........ For det vil blive tomt i bloggerland uden dine skønne Signebilleder og små historier ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord Heidi - de varmer :-)
      Knus Signe

      Slet
  22. Kære Signe.
    Tillykke med de 3 år og stort og glædeligt velkommen tilbage på bloggen. Jeg håber at du får lov at blive i Signes Vals, hvis du vel og mærke selv har mest lyst til det.
    Bloglivet har som du skriver givet så mange glæder og jeg bliver helt rørt når du lister dem op her, for meget af det føler jeg også.
    Det er en glæde at have lært dig at kende og jeg håber at vi mødes igen i år på plantemarked eller til blogkaffe et sted.
    Det glæder mig at du er i bedring og jeg håber at du finder din hylde, ha det nu rigtig godt:o)
    Varmt og kærligt kram herfra.
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lisbeth
      Det har også været en stor glæde at lære dig at kende, og jeg håber også, at vi kommer til at ses mange gange i fremtiden.
      Knus Signe

      Slet
  23. Hej Signe
    Tillykke med blog-fødselsdagen - som tiden dog går!
    Din blog er bare noget helt særligt, så også jeg er rigtig glad for, at du bliver ved. Det vil være rigtig trist, hvis du ikke længere blogger fra det lille sorte hus, så jeg håber da inderligt, at du finder et nyt arbejde, som kan betale terminer, men især også noget du bliver glad for.
    Jeg har stadig din blogkaffe i frisk erindring engang i august 2012, det var rigtig hyggeligt og meget spændende at se din have og dit skønne charmerende hus - jeg synes bare du er den sejeste handywoman!
    Gid foråret må sende milde og lykkebringende vinde over nr 123 :0)
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  24. Kære Signe

    det er også min oplevelse at miste lysten til det der ellers give én allermest glæde og overskud. Jeg har taget nogle ture af den slags og det er tydeligt at man er ved at få det bedre når man rent faktisk går derud - i haven. Og når min lyst igen er begyndt så er det din blog jeg først begynder at læse på igen. Sidste år fik jeg stablet noget ret fint på benene alligevel, det bliver nok lidt sværere i ar. Men jeg suger liv til mig - særligt ved din blog. Og så har jeg anlagt en børnehave midt i græsplænen hos en veninde. Det har været, og er rigtig sjovt.

    Du er nødt til at beholde dit hus og din smukke have! Jeg lover, at hvis jeg vinder stort i Lotto, så skal jeg nok hjælpe med at holde dig flydende. Fordi du giver så meget af dig selv så andre også bliver glade i låget. Og noget man har lagt så meget arbejde, drømme og kærlighed i, må være helt ubærligt at miste.

    Kh
    Bettina

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...