lørdag den 27. oktober 2012

Frostkold morgen



 


  








23 kommentarer:

  1. Da jeg så frosten i morges tænkte jeg straks på, om du måske ikke ville berige os med nogle smukke billeder - og du skuffer ikke <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg kan slet ikke stå for kombinationen af rimfrost og morgensol - hele verden ser magisk ud som var den dækket af glitrende alfe-støv :-)

      Slet
  2. Fantastiske billeder af den smukke morgen, du har bare fanget "lyset". Hvor er det smukt :)
    Knus Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ulla :-)
      De var også ret flotte, de billeder, du havde fanget her til morgen!

      Slet
  3. Så smuk, så smuk og dejlig stemningsfuld frosted morgensamling :-)
    Er den lille blå blomst en der vokser i vand? Hvor er den køn!
    Knus
    Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den lille blå blomst er en sump-forglemmigej, der trives i vandkanten - og utrolig sød :-)

      Slet
  4. Dine mortiver + din beskæring = magi
    Jeg går lige ud i haven i morgen tidlig og kigger lidt bedre efter...hilsen Pia

    SvarSlet
  5. Godaften Signe.Dejlige billeder fra din have med frost-frakke på.
    Ja! nu er det blevet rigtigt koldt,så den står mest på
    indendørs sysler.God weekend til dig knus Jette

    SvarSlet
  6. Ja, her var det også kaldt i natt, vet ikke hvor mange minusgrader det var, men kaldt var det, så jeg har fyrt i ovnen i hele dag.

    Flotte frostbilder du har fått tatt i dag.

    SvarSlet
  7. Hvor er de frostbilleder bare smukke, men frøs du ikke maven?
    Kh Bente

    SvarSlet
  8. Ja jeg tænker også lige, at det må ha været koldt for mavsen... men hvad gør en go fotograf ikke for et godt foto :o)
    Supergode billeder, og nu ved jeg også at der findes en sump-forglemmigej... sådan en må jeg ha :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  9. Brrr.... jeg kom altså til at fryse, men skønne billeder er det. Særligt den hvide isblomst.... :o)

    SvarSlet
  10. Meget smukke fotos
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  11. Smukke billeder! Man kommer næsten (!) til at glæde sig til vinterens kulde når man ser dem. For en uge siden kom jeg tilfældigt forbi din blog og blev så inspireret at jeg har prøvet at lave én selv. Tak for inspiration!

    SvarSlet
  12. Kære Signe.
    Ak ja så er vi nået til den uundgålige frost-tid, men som altid forstår du at få noget smukt ud af det :-)
    Hyg dig søde.
    Kh Lone

    SvarSlet
  13. Den hvide isblomst og parasolbladet, som vist er et lupinblad, er dejlige at se på midt i al deres forfald ..ak ja nu går det virkelig mod vinter. Smukke billeder.

    SvarSlet
  14. Altid viser du gode billeder også her fra en frosklar morgen.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  15. Så skønne billeder! Tak. jeg nød især de første helt nede fra plænen og med solen i baggrunden. Det er en fornøjelse at kigge med på din blog.

    SvarSlet
  16. Så vakkert så vakkert. Bildene dine får frosten til å kjennes varm:) Tusen takk!

    SvarSlet
  17. Uh... begynder helt at fryse ved synet af dine billeder ;-)

    Kh. marlene

    SvarSlet
  18. Så vackra bilder du tar! Och vilken fin blogg, nu ska jag ta en kopp kaffe och kika runt lite hos dig. :-)

    SvarSlet
  19. Fantastisk smukke billeder :-) Du bør snart lave en havebog :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...