søndag den 7. oktober 2012

Endelig blomstrer mine stormhat


Mine stormhat står og gemmer sig inde i det nordøstvendte hjørne ved køkkenvinduet. Der kommer ikke meget sol her, så de er længe om at komme i blomst, men nu er de her.



Sidste år nåede jeg næsten ikke at se dem blomstre, for det er også i dette hjørne, at TDC-kablet løber ind i huset, og op til flere TDC-mænd havde trampet rundt her i løbet af sommeren (selvom de forsikrede mig om, at du nok skulle passe på - hvilket de sikkert også selv er overbeviste om, at de gjorde ;-)).

Belært af erfaring, havde jeg dertor i år lagt nogle trædesten alene til ære for TDC, (som også igen har været på besøg et par gange i løbet af foråret og sommeren) og det har virket, så nu kan jeg endelig nyde blomsterne :-)


Hvis du i øvrigt skulle have lyst til at se nogle af de mange billeder, jeg tog i sommers, da jeg var en tur i Vancouvers Botaniske have, så kan jeg anbefale den reportage, jeg har på Havefolket i dag :-)



10 kommentarer:

  1. Det var da virkelig sen blomstring på din stormhatt! Men den hadde en nydelig blå farge, så den var helt sikkert verdt å vente på :-)
    Nå har jeg lagret Havefolket i min bloggrull. Det er mye spennende å lese der!

    SvarSlet
  2. Jeg har nu set den reportage 5 gange - den er SÅ smuk!!

    SvarSlet
  3. Dejligt at folkene fra TDC har lært at begå sig i din have. Stormhatten er yndig :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  4. Den er vel nok smuk. Dejligt, at der er noget at nyde nu :o)

    SvarSlet
  5. Ih hvor er den smuk!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  6. Jeg har set den 3 gange....men jeg regner med at komme igen ;)

    Stormhatten er smuk i farven. Du er bare sej til det fotohejs

    knus
    Eva

    SvarSlet
  7. Flere stormhatte står på min ønskeliste - den du har der er meget smuk. Hvis man så har flere eksemplarer af hver og varierer plantested med sol/skygge, så har man blomstring længe. Det viser dit indlæg jo fint her, at man kan "trække" blomstringen nogen uger.

    SvarSlet
  8. Godaften Signe. Smuk stormhat du har.Min har været slut for længe siden.Jeg har set din reportage fra Canada-meget smukke billeder.Knus Jette

    SvarSlet
  9. Nu er jeg endnu mere glad for, jeg lige har plantet to styk stormhatte :-D

    SvarSlet
  10. Det er da en stor fejl, at jeg ikke har Stormhat i min have, må jeg nok sige efter at have set dine utroligt flotte billeder :-)
    Sikken facon og farve, de blomster har!
    Vancouver må jeg ind og kigge på igen - fantastisk sted.
    Knus
    Rose

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...