fredag den 23. juni 2017

CPH Garden

I onsdags var jeg som mange andre bloggere inviteret til åbningen af CPH Garden i Valbyparken. Forventningerne har ret store - og de blev indfriet. Som oftest til den slags arrangementer, så er det allerhyggeligste jo, at møde gode folk man keder i forvejen, og med invitationen til bloggerne på denne dag, var den del jo også sikret :-)

Men også show-haverne var en virkelig positiv oplevelse - nogle af dem var fantastisk flotte, og der var masser af inspiration at hente. Utroligt, hvordan dygtige havedesignere kan få et lille stykke græsplæne i Valbyparken omdannet til et charmerende haverum - det er så godt gået!

Her er det Dorthe Kvists showhave, som jeg personligt synes var utrolig charmerende:










Her er det Lars Junker og Anne Stausholms showhave, der selvfølgelig bød på vand i haven:





Her er det Lise Bollhorns showhave - med det flotteste insekthotel, jeg nogensinde har set.




Her er det showhaven designet af Nina Ewald og Birgitte Busch:


Den næste er designet af Signe Wenneberg:






Her er det Mette Rønne, Henriette Lyngsted, Frank Kirkegaard, Karen Dahl og Liselotte Juul Jensen der har designet:



Denne have er designet af seerne på TV/Fri og UnikaHaver:




Denne showhave designet af Nete Højlund løb med førstepladsen - og den var altså også utrolig lækker :-)




Der var selvfølgelig også masser af planter og havegrej at kigge på - lidt at spise og et par kolde fadøl var også med til at gøre dagen dejlig.












Så tillykke til Haveselskabet med et superfint arrangement - jeg håber virkelig, at det vil udvikle sig til en tradition. Og til jer, der ikke har været forbi, men overvejer det, så er der stadig et par åbningsdage tilbage - man kan i øvrigt læse meget mere om arrangementet på Haveselskabets side her.

9 kommentarer:

  1. Hyggeligt at gense dig Signe! Selvfølgelig har du fået taget nogle lækre fotos - superflotte!

    SvarSlet
  2. Fine billeder, selvfølgelig genkender jeg det fotograferede, men dine vinkler og detaljer er så fine og anderledes end mine egne, jeg har efterhånden set mange billeder fra de andre bloggere, og hver gang er der noget (detaljer, vinkler, afstande) som er anderledes end mine egne billeder - hvor er det morsomt og dejligt

    SvarSlet
  3. TAK for den flotte billedserie - en fryd for enhver, der ikke har mulighed for at være der selv.

    SvarSlet
  4. Hej Signe

    Hyggeligt at træffes:)
    dejlige billeder du viser!

    Ha en dejlig Sankt Hans

    SvarSlet
  5. Hej. Tak for at vise de flotte billeder. Jeg kommer desværre ikke derover men håber på de gentager succesen.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for de dejlige billeder - helt fantastisk at komme med på CPH tur sammen med dig :)

    SvarSlet
  7. Sidder lige og kigger på det på Tv2 Fri. Har ikke haft tid og mulighed for at rejse til København i år, men bliver det gentaget, vil jeg være på pletten.

    SvarSlet
  8. Hej Signe.
    Tak for sidst. Jeg synes nu det var ærgerligt vi ikke havde mere tid til snak, når nu vi var indbudt til blogtræf. Jeg fangede således slet ikke, at Karsten var der, eller Sussi.Sussinghurst, som jeg da ellers lige har mødt i Kolding også.
    Flotte billeder du har taget, som altid.
    Dorte Kvist's have var også min klare favorit. Den var sprængfyldt med fine detaljer og kickstartede nye havedrømme hos mig.
    Sjovt du lige har kunnet fange Nina Ewald i hendes højbedshave, og Nete med sit fine diplom.
    Knus
    Malene

    SvarSlet
  9. Fantastiske billeder :-) Og fint at få sat ansigt på dig, selv om det var kort og lidt på afstand. Vh Kirstine / Plantesmilet.dk

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...