lørdag den 25. marts 2017

Kursus i have- og blomsterfotografering 17. juni

Den 17. juni holder jeg igen et kursus i have- og blomsterfotografering. Det foregår i Ringsted kl. 10-16.30 og er arrangeret af Haveselskabets Ringsted kreds.

Der er et begrænset antal pladser, så vent ikke for længe med at tilmelde dig, hvis du gerne vil med.

Du kan læse mere om kurset på min fotograf-hjemmeside her

Se mere om tilmelding på haveselskabets hjemmeside her

Hvis du kender andre, der måske kunne være interesserede, er du meget velkommen til f.eks. at dele indlægget her på facebook.

Jeg glæder mig til forhåbentlig at møde nogen af jer, der læser med her, til en dag fyldt med have- og blomsterbilleder den 17. juni :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...