onsdag den 22. marts 2017

Et par små botaniske krokus






Hvor har det dog bare været et smukt vejr i dag - desværre har jeg ikke haft tid til rigtig at gå i haven, men kun en lille runde med kameraet. Til gengældt lykkedes det mig faktisk at finde et par blomster, som jeg ikke havde fotograferet endnu, nemlig de her små fine botaniske krokus på forhøjningen i min køkkenhave. De er lidt sent på den, og jeg troede egentlig, at de var gået til, men så stod de pludselig der og lyste op i solen :-)

2 kommentarer:

  1. Hei. Nydelig bilde. Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlet
  2. Som sædvanlig smukt, næste år er der flere krokus at tage billeder af :)
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...