torsdag den 22. september 2016

Vil du på foto-kursus på søndag?

Eller kender du nogen, der måske kunne være interesserede, så er der stadig pladser tilbage på mit foto-kursus "Haver & Blomster" der foregår på søndag 10.30-17.00 i Birkegårdens Haver ved Ruds Vedby. Jeg har derfor valgt at forlænge tilmeldingsfristen frem til lørdag den 24. kl. 12.00.

Jeg har mulighed for at tager nogle stykker med i min bil fra Jyderup Station og sætte dem af igen efter kurset. Man skal selv tage kamera med - og også gerne en bærbar computer, hvis man har mulighed for det.

Prisen er 500 kr. og inkluderer kaffe og frokost.

Du kan læse meget mere om kurset her

6 kommentarer:

  1. Ærgerligt, at jeg ikke kan afse tid i morgen, men en anden gang, hvis kurset ikke er for langt væk, vil jeg meget gerne deltage:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kunne da have været rigtig hyggeligt, hvis du kunne have været med Susanne. Jeg regner med at holde et kursus igen til foråret i Birkegårdens Haver, men det er muligt, at der også kan blive kurser andre steder. Har både overvejelser om København og Jylland, men nu får vi se.
      Knus
      Signe

      Slet
  2. det kunne ellers godt friste mig... men dæl'me lidt langt væk for mit vedkommende...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo ikke lige rundt om hjørnet for dig Tim :-)
      Jeg overvejer som sagt, om jeg skal lave et fotokursus i Jylland til foråret, så hvis det bliver til noget, kan du jo hoppe på der :-)
      Knus
      Signe

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...