torsdag den 17. marts 2016

Solskinsdag i haven



Alle de små vintergækker, jeg har flyttet til de nye bede har stået og lyst op, mens jeg har været igang med at give bedene den store forårs-lugnings-tur.


Nogle steder har jeg sat masser af vintergækker, så de kommer til at dække et stor område i bedet.





Andre steder står de i mindre grupper. Det ser lidt tomt ud endnu, men om et par år, vil de sikkert have udviklet sig til mere sammenhængende tuer.

Et par af påskeklokkerne er også rykket over i de nye bede - bl.a. denne dobbelte påskeklokke, som jeg havde med mig fra min gamle have.


Den er jeg ret vild med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...