torsdag den 24. marts 2016

Morgenfrost


Der er koldt her til morgen :-)

5 kommentarer:

  1. Hej Signe,
    Smuk kold morgen og flot billede. God Påske til dig. Her i Nordsjælland er der også frost -2 er der lige nu.

    SvarSlet
  2. Ja, det ser det ud til. Her brager solen ned og jeg må skynde mig videre så jeg kan komme ud og vaske drivhus ned. God påske til dig :)

    SvarSlet
  3. Som altid, skønt billede som siger langt mere end mange ord!

    SvarSlet
  4. Hej Signe
    Smukt billede. Du kan bare det med billeder.
    Jeg sad og bladrede i et magasin i sidste uge, "Vores villa", tror jeg det hed, og stor var min forbavselse, da der pludselig dukkede en artikel op med dig og din nye have. Det var en rigtig god, læsevenlig og virkelig spændende artikel. Det kan du virkelig være stolt over. Jeg glæder mig til at se, hvad du skriver næste gang, hvor jeg får travlt med at finde din artikel, inden brevet er kommet helt ind, ude fra postkassen.
    Håber du har haft en god påske.
    Knus
    Malene

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...