fredag den 27. februar 2015

SPIREN

I går var jeg en tur forbi Gartneriet Spiren nær Skælskør, og jeg havde mit nye kamera med - på collagen her kan man se nogle af de billeder jeg tog. På min nye fotograf-hjemmeside her (synes jeg skulle have sådan en, når jeg nu har startet firma), kan man i øvrigt se mange flere billeder fra dette Schlaraffenland for påskeklokke-elskere. Hjemmesiden er ikke helt færdig endnu, men da det jo er meget smart, at man kan finde mig, hvis man nu er på udkig efter en have- og blomsterfotograf, så har jeg besluttet mig for, at lade den gå i luften nu alligevel - men der vil blive rette til og lagt flere billeder på efterhånden, som jeg får dem klar.

Da jeg kom hjem igen fra Spiren, stod der i øvrigt en fin lille papirspose på min trappesten med en lille besked, om at det var fra en af mine bloglæsere. Jeg blev helt utrolig rørt, og det viser sig, at hun ikke bor så langt herfra, og hun tænkte, at jeg ville blive glad for disse dorothealiljer fra hendes have - og det blev jeg! Har altid ønsket mig sådan nogen. Hvor heldig kan man lige være :-)


 Ha' en rigtig dejlig weekend!

8 kommentarer:

  1. Det var da dejligt med sådan en gave, jeg kan godt forstå, du blev glad. Det har været en god dag med både besøg i Spiren og milde gaver.
    Flotte billeder du har taget, nu skal Bent og jeg ind og kigge på din nye side.
    Knus

    SvarSlet
  2. Congratulations to your new company! I've really enjoyed your beautiful photographs.

    SvarSlet
  3. Heldige dig, Dorothealiljer er bare så skønne :-)
    Jeg har også et stort ønske om at få nogen af dem i vores have.

    SvarSlet
  4. Tillykke Signe med den nye side - det bliver spændende at følge!

    En dejlig dag herfra

    SvarSlet
  5. Det lyder til at været en dejlig dag..Kom du tomhændet hjem fra Spiren ? nu må jeg ind og se din hjemmeside og tilykke med den.
    Kh Linda

    SvarSlet
  6. Dorothealijer er virkelig nydelige. Jeg blir nesten litt misunnelig når jeg ser hva du kan få kjøpt av løkplanter i potter.:-))
    Må nok innom Garnteriet Spiren i august !
    Eirin

    SvarSlet
  7. Åhh hvor er du heldig, at du har fået Dorothealiljer. De er så smukke :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...