søndag den 27. marts 2011

Sommertid, forårssol og højbedsbyggeri

Sådan! Så er det første højbed samlet her i forårssolen på den første sommertidsdag.

Bortset fra et par enkelte brædder, jeg mangler at save til, er delene til det næste bed også klar til at blive samlet - jeg håber, jeg får tid til det i løbet af ugen. Så skal de lige males (sorte, så de passer til huset), før de kan komme på plads, men nu, hvor man kan se bedet stå sådan ca. der, hvor det skal stå, er det ikke svært at forestille sig, hvor fint det bliver, når det hele er færdigt.

Ideen om højbedene, fik jeg stort set med det samme, da jeg flyttede ind, og jeg har mange gange forestillet mig, hvordan det ville komme til at se ud. Nu hvor jeg for alvor kan se det for mig, tror jeg faktisk, at det bliver endnu bedre. Hvor bliver det bare fedt.

Jeg har fået adskillige splinter i fingrene og lidt ondt i ryggen, men det drukner helt i begejstringen over dagens bedrifter.

Velkommen til foråret, sommertiden og mange flere realiserede drømme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...