onsdag den 23. marts 2011

Ny bog i reolen

Jeg har længe ønsket mig John Seymours: "Den selvforsynende have" - i dag faldt jeg over den "nye", og kunne ganske enkelt ikke stå for fristelsen, da jeg så den stå der på hylden til 89 kr.

Billedet er fundet på Gyldendals hjemmeside

Jeg har hele tiden haft en plan om at anlægge køkkenhave i et par højbede øst for huset i forlængelse af gårdspladsen, men sidste år skulle hele stykket graves op pga. kloakeringen. I år skal det være. Brædderne har jeg allerede - den gamle beklædningn i dagligstuen (den tidligere udestue), som blev pillet ned, da jeg isolerede rummet i efteråret. Hvis vejret holder, regner jeg med at komme igang i weekenden.

I dag håber jeg på at kunne nå at få sået lidt flere af de staudefrø, der bare ligger og venter. Det er sgu lidt vildt, at disse små indtørrede og uanseligege småtterier rummer så meget livskraft, at de kan udvikle sig til store, saftige, struttende, blomstrende planter.

Men først skal jeg lige have lov til at bladre lidt rundt i og nyde min nyerhvervelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...