lørdag den 21. januar 2017

Forårsbebudere



På sådan en grå morgen så spreder det alligevel lidt indre solskin at gå en lille tur ud i haven og se, hvordan de små forårsbebudere myldrer frem rundt omkring - som en stille men umiskendelig hvisken om forår og lysere tider.

Denne weekend vil jeg finde det varme tøj frem og gå ud til dem. Måske bare en time eller to. Få lidt jord under neglene igen og lade tankerne vandre og drømmene flyve.

Der er ingen blomster i min have, der skaber så meget glæde som disse, de allerførste.

Ha' en rigtig dejlig weekend!

7 kommentarer:

  1. Hej Signe.

    Dejlige billeder - tak for dem :)
    Jeg forestiller mig du har været helt tæt på mulden, og snust godt ind af have vitaminer, da du skød disse billeder ;)
    kh.

    SvarSlet
  2. Åhh...så fine de første små blomster er :-) Jeg må vente lidt endnu, før der kommer blomster her.

    SvarSlet
  3. Ja det er dejligt med erantis, jeg har været i haven i dag, det var slet ikke koldt, fordi det ikke blæser.
    Knus

    SvarSlet
  4. Flotte billeder og skønne motiver

    SvarSlet
  5. Altid smukke billeder fra din hånd! Vi har også været i haven idag - ryddet op, klippet ned og fjernet visne blade i stor mængder - og sørme om ikke silen kom frem - frokost i driverhuset og forår i luften. Skønt!

    Håber det bedste for dig - dine billeder burde få dig på forsiden af Haven - hver gang!!! Og en lille kærlig hilsen til både din datter og dig fra en hundeejer - det er tungt at miste.

    SvarSlet
  6. Skønne Billder Signe, billeder der gør glad og næring til drømmende :o)
    Knus og god weekend til dig

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...