søndag den 15. januar 2017

Farvel lille Kali

Min datters højt elskede lille hund og sjæleven Kali døde i torsdags. Hun havde spist noget, hun ikke kunne tåle, og selvom de gjorde alt, hvad de kunne på dyrehospitalet, så kunne hendes lille krop til sidst ikke mere.

Vi har fået hende med hjem og begravet hende i haven. Vi har plantet en lille blodblomme og lidt hvide forårsblomster, hentet sten på stranden og tændt en lille lanterne.


Kali blev kun 4½ år gammel, og vi er så forfærdeligt kede af, at hun ikke er her mere. Det er så svært at forstå, og hun efterlader et stort tomrum i vores hjerter. Men vi glæder os over, de år vi fik, og over at hun aldrig nogensinde var i tvivl om, at hun var elsket, og at hun aldrig var alene. Hun levede et lykkeligt liv her hos os.

Hvil i fred lille Kali.

15 kommentarer:

  1. Kære Signe, sikke en pludselig sorg I rammes af, det er jo ikke noget man kan være forberedt på. Øv de kære hunde, de er jo vores bedste venner indenfor murerne, føler med Jer.
    Venligst
    Henrik.
    NB. Du var forsvundet ud af min blogroll, jeg ved ikke hvorfor. nu på igen, men undrede mig over jeg ikke havde hørt fra dig længe.

    SvarSlet
  2. Åh, sender de bedste tanker til jer. Det gør så ondt at miste sådan et væsen. De er jo en del af familien. Vi måtte sige farvel til vores hund for tre år siden, jeg kan kun sige, at den bedste medicin er at få en ny. Masser af kram fra Mette

    SvarSlet
  3. Åh det var da trist. En hund bliver jo en del af familien, så det gør ondt.
    Måske kommer der en dag en ny lille fræk hund ind i jeres hjem.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  4. Nej hvor er det trist, man forventer at have sin hund noget længere. Jeg føler med jer.
    Knus

    SvarSlet
  5. Åh nej !! Det er forfærdeligt at miste en hund, og det er jo helt uventet, når det sker i så ung en alder. Føler med jer.
    Knus

    SvarSlet
  6. Puha sikke en oplevelse. Jeg ved det er hårdt. Kram

    SvarSlet
  7. Kære Signe. Det er jo nærmest, som at miste et familiemedlem, hel uventet. Ikke mindst efterlades man med en følelse af tomhed i den grad, der er ikke nogen, som kommer glad og modtager en. Ting tar tid, og det tager i den grad tid, at vænne sig til, at der ikke lige er den der hund.... Nogen gange udfordres vi i den grad her i livet... Kærligst Merete

    SvarSlet
  8. Nej, hvor sørgeligt - det gør mig ondt for jer.
    Knus

    SvarSlet
  9. Ej, hvor er det trist, hun ser meget meget kær ud... der går nok nogen tid inden i bliver vant til ikke at høre hendes små potetrin

    SvarSlet
  10. Hej Signe. Det var sørgeligt. Godt at hun havde det godt hos jer, men det bliver nok et tomrum et stykke tid. Hun ser rigtig sød ud.

    SvarSlet
  11. 1000 tak for jeres søde hilsner. De varmer.
    Knus
    Signe

    SvarSlet
  12. Åh, hvor er det bare trist. Det er ganske forfærdeligt at miste en elsket hundeven, og der kan gå lang tid, før man er helt ovre det. Varme tanker til dig og din datter.

    SvarSlet
  13. åh nej hvor trist, det er så svært at miste en hund, kram herfra.
    Du er også forsvunden ud af min blogroll ligesom flere andre desværre, men nu er du også på igen så jeg kan følge med.

    SvarSlet
  14. Åh nej...hvor er jeg ked af at læse det. Det er så hårdt at miste et elsket dyr.

    Kærlige tanker herfra.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...