torsdag den 17. august 2017

Græsser i præriebedet



Flere af græsserne i mit præriebed er begyndt at vise aks nu, og det giver så fin en stemning, når de blander sig med blomsterne som bl.a. indianermynten "Black Adder" her.

Til venstre i billedet med de smalle aks er det her  pibegræs "Heidebraut" og den mere pjuskede til højre er staudehirse "Heavy Metal"

 På billedet til venstre er det blåtop "Poul Petersen" og til højre er det igen pibegræs "Heidebraut"

I bedet har jeg også denne mørke Sankt Hansurt 


 Verbena "Lollipop".

 Blåtop "Poul Petersen" i midten.

Der er også en del purpursolhatte i bedet, men mange af dem er selvsåede fra i år, som jeg har fået forærende, så dem får jeg først rigtig fornøjelse af til næste år, når de også er klar til at blomstre. Jeg glæder mig allerede helt vildt til at se bedet til den tid, når alle planterne er vokset lidt mere til :-)

9 kommentarer:

  1. Specielt smukke billeder af græsserne - og de må passe perfekt til dit præriebed - lige op til den "rigtige" natur

    SvarSlet
  2. Smukt. Ikke mindst i modlys :-)

    SvarSlet
  3. Hei. Nydelige bilder du tar. Gress er kjempefint. Er også veldig glad i gress.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  4. Hej Signe. Flotte græsser og spændende kombinationer. Jeg synes, du er lykkes rigtig godt med dit præriebed.

    SvarSlet
  5. Dejligt bed du der har fået lavet med masser af smukke planter.
    Knus

    SvarSlet
  6. Heaven on earth!
    Love the light and the pics.
    Happy days
    Elisabeth

    SvarSlet
  7. Fantastiska bilder, på fina växter.
    Ha en fin söndag /Marika

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...