søndag den 2. oktober 2016

Tur til Samsø





Igår var jeg en tur på Samsø for at besøge Lisbeth og Bent og gense den dejlige Høneballehave.

Det er jo altid en fornøjelse at besøge disse to dejlige, gæstfrie og gavmilde mennesker.



Jeg fulgtes med Linda (med bloggen Casa Rosen), hvilket efterhånden er ved at blive en tradition, og denne gang var Gerd også med. Det var en utrolig hyggelig dag, og bilen var godt fyldt op, da jeg satte næsen hjemad igen (b.la. med en kæmpe elefantgræs til mit nye præriebed).



Her er lidt billeder fra dagen, der ud over et par byger, heldigvis også bød på lidt sol indimellem:












Lisbeth plejer jo ofte at slutte af med roserne i sine blogindlæg, så det vil jeg også gøre i dag.






Tak for en dejlig dag! :-)

18 kommentarer:

  1. Selv tak Signe, dejligt at se dig igen.
    Fine billeder som altid.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Signe

    Det er da en stribe gode portrætter du der har fået i kassen!

    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  3. Hej Signe. Tak for i går, dejligt at tilbringe en skøn dag sammen med søde og hyggelige havefolk.
    Flotte flotte billeder du har taget. Rigtig god søndag til dig.
    Kh Gerd

    SvarSlet
  4. Høneballehaven looks very nice garden. You still have it so summer feeling on pictures, even though it is October. Hope your elephant grass grows tall.

    SvarSlet
  5. Hej Signe.Dejligt med en tur til Samsø til det skønne værtspar.
    Og flotte portrætter du har taget.
    Men også dejlige billeder du har taget af alle de skønne blomster på Samsø.
    Rigtig dejlige sæødag Knus Jette

    SvarSlet
  6. Helt vidunderlige billeder - og dejlige portrætter. Godt at I havde en dejlig dag og du fik nogle tiltrængte græsser med hjem.
    Knus

    SvarSlet
  7. Køre Signe!
    Hvor er det FANTASTISKE portrætter og billeder. Jeg kender jo de tre af dem der er portrætter, og haven fra sidste sommer. For mig er det ekstra dejligt at se sådanne billeder. For så kan jeg mærke at du fanger kimen<3
    Hilsner fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle jo stå KÆRE Signe:-))) Plejer at sige hej, men havde lige brug for det med kære i dag;-)

      Slet
  8. fremragende billeder - du kan bare det p.s med kameraet :)

    SvarSlet
  9. smukke. smukke havebilleder og fantastiske portrætfotos, dem tror jeg de portrætterede er mere end godt tilfredse med

    SvarSlet
  10. Hej Signe selv tak for en skøn dag hvor glædes barometeret blev tanket op :o) skønne portrætter du har fået tage af os :o))) du er altså super dygtig. Lækre billeder fra Høneballehaven.
    Stort Knus til dig.
    Linda

    SvarSlet
  11. Fantastiske billeder fra en dejlig have.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  12. Åh, hvor er du bare en fantastisk fotograf. Dine billeder siger alt. De viser alt fra stemningen til enestående skønhed. Håber dagen var lige så god som billederne, men det tvivler jeg slet ikke på med den gæstfrihed man bliver mødt med i høneballehaven.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  13. Super gode billeder, håber at alt har ordnet sig på den allerbedste måde for dig. Jeg har lige været en uge i sommerhus i Ellinge Lyng og vi kørte igennem Bjergene flere gange og hvor er det smukt. Vi ville have været oppe på Vejrhøj,men hvergang vi kom forbi, øsregnede det, så det har vi til gode :)

    SvarSlet
  14. Hej Signe. Supergode billeder og dejligt at I havde en god dag i Høneballehaven. Jeg kan godt forestille mig, at bilen var godt fyldt, da I drog hjem igen! Jeg håber, det hele flasker sig for dig og at du får stor succes med dine foto-evner:)

    SvarSlet
  15. Kære Signe,
    Helt generelt vil jeg bare sige, at du har en fantastisk flot blog. Faktisk den flotteste, jeg har set. Jeg er selv ved at få lavet en ny hjemmeside, hvor min egen blog skal flyttes over på, så det har været meget inspirerende se kigge din side igennem. Hvis jeg låner billeder, linker jeg som angivet.
    Hilsen Bonnie

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...