onsdag den 20. juli 2016

Morgensol



Selvom haven er ved at gro til i ukrudt og græsset (og de alt for mange mælkebøtter) trænger til at blive slået, så tager det sig jo alligevel meget godt ud i sådan en tidlig diset morgensol.



Og tak for alle jeres søde kommentarer igår - de varmede. Heldigvis er humøret lidt bedre i dag. Måske hjalp det lidt at få fortalt om, hvad der sker i mit liv lige nu, og det er nok også lettere at komme igang med bloggeriet igen, nu hvor der ikke er forventninger om, at jeg bare har styr på det hele. Jeg regner også med at komme i haven i løbet af dagen, og forhåbentlig hjælper det til at hæve humøret endnu et par grader, når jeg forhåbentlig snart igen begynder at kunne se haven for græs og ukrudt. Men stor tak for opbakningen! :-)




7 kommentarer:

  1. Vidunderlige billeder - jeg ser ikke ukrudt, men en evne til at fange det smukke i nuet - sikke en gave! Dejligt det hjalp med indlæg og kommentarer i går - bliv endelig ved! God fornøjelse i haven!

    SvarSlet
  2. En smuk morgen. Du får mig til at mindes en sjov episode, som min kollega fortalte for længe siden. De holdt børnefødselsdag derhjemme, og da det første barn gik ud i haven, udbrød hun: Nøj, en jungle!

    SvarSlet
  3. Sol hjælper heldigvis altid på humøret, dejlige billeder du fik taget.
    God dag i haven
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  4. Sødeste Signe jeg føler med dig. Det er svært, når problemerne hober sig op. Håber det lykkes for dig at få styr på økonomien, så du kan blive på dit skønne lille sted ude i bjergene.
    Haven skal du nok få styr på igen. Det er em kamp, at få styr på sådan en naturgrund, og med alt det vand vi har fået denne sommer, er det noget op af bakke, hvis man ikke er over ukrudtet konstant - og hvem har tid og overskud til det........

    Hvis du vidste hvordan min have ser ud nogle steder - Oh skræk - og jeg har meldt haven på til havefestivallen her midt i august.

    Klip plænen, så ser det hele straks noget bedre ud.
    Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke i forhold til de problemer/udfordringer du står overfor.

    SvarSlet
  5. Så fin en stemning på billederne. Sidder næsten og leder efter alferne :-).

    Knus Gitte

    SvarSlet
  6. Hej Signe. Hvor er det nogle gode billeder. Jeg læste dit forrige indlæg og synes, det var godt og ærligt fortalt. Det virker trods al modgang, at du alligevel er på rette vej, det var i hvert fald min fornemmelse, da jeg læste det. Jeg håber, du får god gang i dit fotograffirma. Det er jo lige dig. God arbejdslyst i haven.

    SvarSlet
  7. Hej Signe, total vild med diet det øverste billede :o) godt du er med herinde igen og så pyt med alt ukrudtet. Du er en fantastisk kvinde og der er da ikke nogen af os herinde der bare har styr på tingene, det tror jeg ikke. Jeg tror aldrig jeg har mødt en der kan leve op til et liv hvor der bare er styr på det hele.
    Varmt Kram fra Linda

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...