lørdag den 21. december 2013

En lille julegæk

Tak for alle de søde, kloge og omsorgsfulde kommentarer, jeg fik på mit sidste indlæg. De er gået lige i hjertet - som små julelys i vintermørket. Men lidt trist at høre, hvor mange vi er, der har haft stressen så tæt inde på livet. 


I dag opdagede jeg denne lille gæk, der ude af trit med kalenderen stod og lyste hvidt i bedet på gårdspladsen - måske en lille reminder om, at vi nu går mod lysere tider. 

Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul!

9 kommentarer:

  1. Et lite glimt av vår, deilig! Allikevel er det litt bekymringsfullt at det er plussgrader her hvor jeg bor. Her skulle vi normalt hatt -10 til -20 grader nå. At solen i dag snur er tross uvant vær en herlig følelese. God jul!

    SvarSlet
  2. tak og i lige måde, og mon ikke at der er en del af os som sukker lidt efter foråret nu :)

    SvarSlet
  3. Der er ingen tvivl om, at den lille vintergæk vil ønske dig en glædelig jul.
    Kh Ilse

    SvarSlet
  4. Godt at du fik billede af den første vintergæk her på bloggene. Glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår til dig.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  5. Det var et fint løfte om snarlig vår. Kærlige tanker til dig, ved at du får det bedre nu du éé begyndt at gå i haven og tage billeder.
    God jul kære Signe
    Ønsker dig al verdens dejlige glæder og plus på energikontoen.
    Bedste hilsner fra Eva

    SvarSlet
  6. Hej Signe.
    Jeg er èn af dem som har savnet dine dejlige indlæg på din blog. Jeg har fundet stor inspiration af dem og har været meget imponeret af din flid og energi i din have. Da jeg i foråret skulle have nye roser i foråret var det da osse en sort som du har i din have valget faldt på, nemlig Queen of Sweden. Jeg har plantet dem som hæk ligesom du, og jeg har bare sådan nydt dem hele sommeren.:) Jeg håber tingene lægger sig sådan tilrette for dig, at du kan blive i dit lille paradis. Men under alle omstændigheder håber jeg meget, du vil blogge videre så jeg kan følge dine dejlige billeder. Har du forresten tænkt på, at kontakte forskellige foto presses. Der kan du måske sælge dine havebilleder. Jeg ved godt, indtægten herfra ikke rækker, men du ved, mange bække små... Jeg ønsker dig glædelig jul og mest af alt: et nytår hvor lyset vil vinde over mørket. Mange hilsner Grethe.

    SvarSlet
  7. Det var dejligt tidligt! En opmuntring til dig om at nu går det mod lysere tider.
    En dejligt jul til dig også. Håber du får mange ønsker opfyldt store som små i det nye år.
    Julekram herfra

    SvarSlet
  8. Tak for dette skønne forårstegn. Et varsel om lysere tider forude, så det ønsker jeg dig i bred forstand. Rigtig god jul.

    knus, Ulla

    SvarSlet
  9. Det er så rørende med de første hilsner derudefra om den dejlige tid der er på vej:o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...