tirsdag den 17. februar 2015

VIBEÆG

Jeg kan slet ikke stå for disse små ternede blomster, så da jeg kom forbi en lille potte ved en blomsterhandler, var jeg nødt til at overgive mig - også selvom de ikke hører til blandt de billigste af løgplanterne.

Når de er afblomstret flytter de ud i havens bede, hvor de for fremtiden kan skabe glæde forår efter forår, hvilket i øvrigt er et argument jeg ofte bruger (med held) overfor mig selv i denne tid, når de mange små blomstrende fristelser står og lokker ved snart hvert et supermarked :-)

8 kommentarer:

  1. De er så smukke :) Har selv købt en krukke vibeæg ved Brugsen i dag, af alle steder. Der var kun den ene tilbage, så jeg føler mig heldig :)

    SvarSlet
  2. men der BEHØVES altså ingen undskyldning overhovedet for at købe Vibeæg :o) :o)

    SvarSlet
  3. Haha...den undskyldning er da også bare perfekt :)

    Jeg købte for et par år siden 100 vibeægløg (det er jo billigere end at købe en potte)....men de forsvinder åbenbart fra min have....så tror jeg må købe en ny portion til efteråret, for dem vil jeg ikke undvære i haven.

    SvarSlet
  4. De er bare så smukke.... køber også rigtig mange forårsblomster som får æren i at stå inde først og komme ud i haven bagefter... :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kan heller ikke stå for dem. Køber nogle hvert år :-)

    SvarSlet
  6. Jeg fik først indført dem i haven forrige år, nu håber jeg bare at de kommer igen i år :)

    SvarSlet
  7. Ja hvem lader sig ikke lokke af disse forførende vibeæg og netop dit argument om at de kommer ud i haven bagefter gør, at jeg også lader mig friste gang på gang :-), kh Margit

    SvarSlet
  8. ja... de er sgu' flotte, jeg har dem heldigvis i haven :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...